اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اولین روز دهه فجر

مرکز آموزشی مقاوم‌سازی شده فردوسی اردبیل افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با آغازین روز دهه فجر مرکز آموزشی مقاوم‌سازی شده فردوسی اردبیل با حضور استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

مرکز آموزشی مقاوم‌سازی شده فردوسی اردبیل افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح این پروژه در اردبیل اظهار داشت: همزمان با ایام دهه فجر 30 پروژه آموزشی، ورزشی و پرورشی در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

یاور وحدتی‌پور خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در قالب 102 کلاس درس و همچنین سالن ورزشی به بهره‌برداری رسیده و نسل سوم و چهارم انقلاب از مزایای آن بهره‌ می‌برند.

وی بیان داشت: این تعداد پروژه با 7 میلیارد و 518 میلیون تومان و زیربنای 15 هزار متر‌مربع افتتاح می‌شود که جمعی از این پروژه‌ها از محل مقاوم‌سازی و بهسازی مدارس است.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل با اشاره به اقدام این اداره کل در نوسازی و تجهیز مدارس و امکانات جدید تصریح کرد:‌ ما در یک سیاست‌گذاری درست تلاش می‌کنیم تا با جذب اعتبارات مناسب در این زمینه موفق عمل کنیم.

وحدتی‌پور ویژگی‌های مرکز آموزشی مقاوم‌سازی شده فردوسی  را یادآور شد و افزود: ما نیمه دوم سال 88 مقاوم‌سازی این فضای آموزشی را آغاز کردیم تا با استفاده از شیوه‌های جدید معماری مقاوم‌سازی دیوارهای داخلی و سقف و نبش‌کشی را طراحی و اجرا کنیم.

این مسئول ادامه داد: این فضای آموزشی در 890 متر‌مربع و با صرف 190 میلیون تومان مقاوم‌سازی شده به گونه‌ای که در مقاوم‌سازی این مجموعه مبحث 19 و سیستم گرمایشی مجهز و همچنین سیستم اطفای حریق مورد توجه و دقت قرار گرفته است.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل در ادامه سخنان خود از هوشمند‌سازی مدارس نیز خبر داد و گفت: ما علاوه بر ظرفیت تعیین شده و تحقق 300 مدرسه برای هوشمند‌سازی تلاش می‌کنیم تا بیشتر از سقف تعیین شده به هوشمند‌سازی مدارس اقدام کنیم.

وحدتی‌پور با اشاره به حمایت‌های دولت خدمتگزار نهم و دهم در بحث مقاوم‌سازی مدارس خاطرنشان کرد: با تزریق میلیارد‌ها تومان اعتبار در شش سال اخیر بیش از 300 مدرسه در استان اردبیل مقاوم‌سازی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم استاندار اردبیل نیز در سخنانی کوتاه با قدردانی از پیمانکاران و مجریان اجرایی پروژه، خواستار توجه جدی به کیفیت اجرایی پروژه ‌های آموزشی و پرورشی شد.

سید حسین صابری اظهار داشت: ما باید فضای مدرسه را به گونه‌ای مهیا کنیم تا دانش‌آموزان از این فضا بهره‌برداری شایسته‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول