اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بنیاد شهید مازندران:

وصیتنامه 5900 شهید مازندرانی مستندسازی شد/ 14 هزار ایثارگر در حال حفظ قرآن هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست بنیاد شهید و امور جانبازان مازندران گفت: وصیتنامه 5 هزار و 909 از شهدای مازندران مستندسازی شد.

وصیتنامه 5900 شهید مازندرانی مستندسازی شد/ 14 هزار ایثارگر در حال حفظ قرآن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباسعلی رضایی ظهر امروز در جلسه شورای مشاوران ایثارگران و جانبازان مازندران در ساختمان معاونت برنامه‌ریزی استانداری مازندران اظهار داشت: تلاش همه مسئولان بنیاد شهید در مازندران این است که به بهترین نحو ارائه خدمات به مراجعان و ایثارگران انجام شود.

وی با اشاره به فعالیت شش معاونت در بنیاد شهید مازندران تصریح کرد: در حال حاضر معاونت پژوهش بنیاد شهید مازندران کار مستندسازی وصیتنامه شهدا را در برنامه کاری خود دارد.

سرپرست بنیاد شهید و امور جانبازان مازندران اعلام کرد: تاکنون وصیتنامه 5 هزار و 909 شهید در مازندران مستندسازی شد.

رضایی به مستندسازی 5 هزار و 680 خاطره شهدای دفاع مقدس توسط معاونت پژوهش بنیاد شهید مازندران اشاره کرد و یادآور شد: مستندسازی یک‌هزار و 707 خاطره آزادگان نیز در برنامه کاری بنیاد شهید مازندران قرار دارد.

سرپرست بنیاد شهید و امور خیریه مازندران از آمادگی این سازمان برای جمع‌آوری و مستندسازی خاطرات جانبازان و ایثارگران خبر داد و گفت: تاکنون اسناد 243 جانباز مازندران گردآوری شد و جانبازان می‌توانند اسناد خود را برای ثبت در اختیار مسئولان پژوهش بنیاد شهید قرار دهند.

رضایی دیگر برنامه‌های در دست اجرای بنیاد شهید مازندران را برپایی یادواره شهدا اعلام و خاطرنشان کرد: یادواره‌های شهدا با همکاری دیگر دستگاه‌هایی اجرایی و خانواده‌های شهدا در سال 90 برگزار شد.

وی با بیان اینکه در بخش فرهنگی نیز بنیاد شهید مازندران در راستای فعالیت‌های قرآنی نیز برنامه گسترده دارد، یادآور شد: در حال حاضر 14 هزار و 36 نفر از ایثارگران مازندرانی در حال حفظ قرآن هستند.

این مسئول به وجود  306 نخبه ایثارگران مازندران اشاره کرد و گفت: 2 هزار استاد دانشگاه ایثارگر و 2 هزار عضو علمی ایثارگر در سراسر کشور نیز فعالیت دارند که حضور بالای ایثارگران در راس هیئت علمی دانشگاه‌ها نشان‌دهنده توان بالای علمی ایثارگران در سراسر کشور است.

سرپرست بنیاد شهید مازندران به بازسازی 34 درصد از گلزارهای شهدا در مازندران اشاره کرد و متذکر شد: در حال حاضر ساماندهی 15 هزار گلزار شهدا در برنامه کاری این سازمان قرار دارد و طی برنامه پنج ساله باید همه گلزارهای شهدا ساماندهی شوند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول