اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز امسال

1200 نفر از تپه نورالشهدا دولت‌آباد بافق بازدید کردند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته یادمان شهدای گمنام سبزدشت بافق گفت: در نوروز امسال بیش از هزار و 200 نفر از مجموعه فرهنگی زیارتی شهدای گمنام واقع در تپه نورالشهدای دولت‌آباد سبزدشت بازدید کردند.

1200 نفر از تپه نورالشهدا دولت‌آباد بافق بازدید کردند

علی عبدالهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در تعطیلات نوروزی امسال در تپه نورالشهدا اظهار داشت: از آغاز سال جدید تا پایان تعطیلات نوروزی به همت کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام برنامه‌های متنوع فرهنگی اجرا شد که چاپ بروشور، مراسم سال تحویل، اهدای بسته فرهنگی و گرامیداشت روز جمهوری اسلامی در محل تپه نورالشهدا دولت‌آباد از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

وی با اشاره به حضور باشکوه زائران و مسافران نوروزی در تپه نورالشهدا بیان کرد: حضور این مسافران و زائران در روزهای آغازین سال نو و ایام پایانی تعطیلات نوروزی به ویژه روز سیزده فروردین بسیار چشمگیر بوده است.

عبدالهی خاطرنشان کرد: مجموعه فرهنگی مذهبی شهدای گمنام سبزدشت بافق در زمینی به مساحت هزار و 500 مترمربع بر فراز تپه‌ای به نام نورالشهدا در حال احداث است.

مسئول کمیته یادمان شهدای گمنام سبزدشت تصریح کرد: در این مجموعه ساخت حسینه، کتابخانه، سالن اجتماعات، سکوهای نشیمن و ایجاد فضای سبز مناسب برای زائران شهدای گمنام این منطقه پیش‌بینی شده است.

وجود مرقد شهدای گمنام در تپه نورالشهدای سبزدشت بافق موهبتی است که برای این منطقه حال و هوای خاصی ایجاد کرده است.

روستای دولت‌آباد از توابع دهستان سبزدشت است که در فاصله 85 کیلومتری شهرستان بافق قرار دارد و افتخار میزبانی سه شهید گمنام را دارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول