اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال

یاد شهدای تبلیغات در شهرکرد گرامی داشته می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری از برگزاری یادواره شهدا و ایثارگران تبلیغات در دفاع مقدس در نیمه نخست سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در شهرکرد خبر داد.

یاد شهدای تبلیغات در شهرکرد گرامی داشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا توسلی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این یادواره شهدا، اظهار داشت: رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدای تبلیغات، خبرنگاران و هنرمندان هشت سال دفاع مقدس می‌توانند به منظور تجلیل از اقدامات ارزشمند و ماندگار پیشکسوتان عرصه علم و هنر، آثار خود را به ستاد یادواره شهدای تبلیغات استان ارسال کنند.

وی افزود: رزمندگان اسلام و یادگاران سال‌های دفاع مقدس آثار خود از قبیل خاطرات، زندگینامه و وصیت‌نامه، دست نوشته و عکس شهدای تبلیغی رزمی، کتاب و آثار هنری و تجسمی را به دبیرخانه ستاد یادواره شهدای تبلیغات یا روابط عمومی و تبلیغات رده‌های سپاه استان در شهرستانهای شهرکرد، بروجن، لردگان، اردل، کیار، فارسان، کوهرنگ، عشایری، دانشجویی و تیپ مقدس 44 قمر بنی هاشم(ع) ارسال کنند.

توسلی ادامه داد: علما، طلاب، مداحان، نویسندگان، خبرنگاران، ایثارگران و بسیجیان هنرمند که در مناطق عملیاتی به عنوان مبلغ، فیلم‌بردار، عکاس، طراح، خطاط و... برگزارکنندگان نمازهای جماعت، خادمان حسینیه‌ها و نمازخانه‌های مناطق عملیاتی خدمت کرده‌اند و همچنین شاعران، مبلغان، مجریان مراسمات و راوی نیز می‌توانند با ارسال آثار خود در این مسابقه شرکت کنند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مداحان، ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و قاریان قرآن که در سال‌های دفاع مقدس با روابط عمومی و تبلیغات سپاه همکاری داشته‌اند نیز می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه یادواره ارسال کنند.

وی در ادامه این نشست با بیان اینکه امروزه بسیجیان و ملت ایران به عنوان الگو در بین جهانیان مطرح هستند، گفت: باید بسیجیان با هوشیاری، بیداری، آگاهی معنویت دینی و بصیرت سیاسی خود را نسبت به هر زمان دیگری با شناخت از دشمنان و توطئه‌های شوم آنها افزایش دهند.

توسلی گفت: جوانان و نوجوانان با الگوپذیری از شهدا و ادامه دادن راه و اهداف این بزرگ مردان تاریخ و انقلاب در برابر جنگ نرم دشمنان ایستادگی و مقابله خواهند کرد.

وی به بیداری اسلامی در جهان اشاره کرد و ادامه داد: بیداری اسلامی مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران که نمونه‌ای از قیام عاشورا است اتفاق افتاد.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول