اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نیروی انسانی بسیج استان قم:

سفر به سجده‌گاه شهدا برای دل‌های مشتاق مرهم است

خبرگزاری فارس: معاون نیروی انسانی بسیج سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) قم گفت: مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس که روزی سجده‌گاه شهیدان بوده مرهمی برای دل‌های مشتاق عاشقان است.

سفر به سجده‌گاه شهدا برای دل‌های مشتاق مرهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، علیرضا خسروی در حاشیه بازدید از اردوهای راهیان‌نور ابراز داشت: اردوهای راهیان‌نور وسیله‌ای برای آشنا کردن نسل جوان با ایثار و رشادت نسلی است که در حمله ددمنشانه دشمن به این مرز و بوم تا آخرین قطره خون خود در پای ارزش‌ها ایستاد و نگذاشت حتی یک وجب از خاک این مرز و بوم به دست دشمن بیفتد.

وی ادامه داد: حمله دشمن که برای از بین بردن نظام نو پای جمهوری اسلامی انجام شد جز با رشادت مخلصانه و ریخته شدن این خون‌های پاک دفع نمی‌شد.

معاون نیروی انسانی بسیج سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) قم اظهار کرد: هزاران کیلومتر از خاک کشور ما در مراحل اولیه جنگ به دست دشمنان افتاد اما این شهدا بودند که با تحمل سختی‌های فراوان این مملکت را از چنگال دیو سیرتان نجات دادند.

وی گفت: معنویتی که در جبهه‌های نبرد ما و در میان رزمندگان حاکم بود، سبب شده تا جاذبه‌ای الهی امروز پس از سال‌ها جوانان را در آغاز سال نو به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بکشاند.

خسروی ادامه داد: رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی در تمام لحظات خدا را ناظر بر اعمال خویش می‌دیدند و لحظه‌ای از توسل و ذکر خدا غافل نمی‌شدند و به همین دلیل است که مناطقی که با خون پاک این افراد آمیخته شده امروز برای ما تقدس دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تاثیرگذاری این مناطق به این دلیل است که روزی سجده‌گاه شهیدان بوده و زائرانی که امروز پا به این سرزمین‌ها می‌گذارند باید بدانند که این مکان‌ها مقدس است و تقدسش باید حفظ شود.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول