اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه شهرکرد:

60 درصد رشته‌های دانشگاه شهرکرد تحصیلات تکمیلی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: 60 درصد رشته‌های تحصیلی ارائه شده در این دانشگاه تحصیلات تکمیلی است.

60 درصد رشته‌های دانشگاه شهرکرد تحصیلات تکمیلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسماعیل اسدی پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویان این دانشگاه، اظهار داشت: سال 90 سالی پربار و موفقیت آمیز برای دانشگاه شهرکرد بود، در سال گذشته به اهداف تعیین شده دست یافتیم و امیدواریم در سال جدید نیز با تلاش و پشتکار اساتید، کارکنان و دانشجویان برنامه‌های دانشگاه با سرعت بیشتری به نتیجه برسد.

وی افزود: رشد چشمگیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهرکرد و جذب اعضای هیئت علمی جدید از جمله موفقیت‌های بارز این دانشگاه در سال 90 به شمار می‌رود.

اسدی با تأکید بر اینکه پیگیری برای ایجاد رشته‌های تحصیلات تکمیلی در سایر رشته‌های مورد نیاز دانشجویان و برنامه‌ریزی برای تربیت دانشجوی مقاطع دکتری نیز ادامه دارد، گفت: با توجه به اینکه از یک سوی دانشجویان به‌عنوان مدیران آینده کشور مطرح و از سوی دیگر با توجه به استقرار امکانات علمی قابل قبول از جمله فضاهای مجازی اینترنت در دانشگاه‌های کشور لازم است تا این دانشجویان بیش از پیش در روند رشد و توسعه همه جانبه کشور سهیم باشند.

رئیس دانشگاه شهرکرد از دانشگاه به‌عنوان موتور محرکه و پیشرفت همه جانبه کشور نام برد و گفت: دانشگاه مبدأ تحولات علمی، کانون سازندگی و محل بار نشینی مضاعف درخت علم و عمل است.

وی تعداد مراکز تحقیقاتی وابسته به دانشگاه شهرکرد را بیش از پنج پژوهشکده عنوان کرد و گفت: پژوهشکده مرکز تحقیقات منابع، فناوری جنین دام، زیست فناوری، فناوری نانو و بیماری‌های مشترک انسان و دام پنج پژوهشکده این دانشگاه به شمار می‌روند.

اسدی بر ضرورت اهتمام دانشجویان در راستای کسب علم و دانش روزافزون تأکید و خاطرنشان کرد: با توجه به روند رشد و پیشرفت کشور در بخش علمی، کشور ایران در 50 سال آینده به عنوان یکی از قطب‌های مهم علمی در سطح جهان مطرح می‌شود.

وی با توجه به تلاش‌های مجموعه مدیریت دانشگاه برای خدمت به توسعه علمی و فرهنگی کشور، گفت: برهمین اساس لازم است تا دانشجویان در کنار وظیفه اصلی خود یعنی تحصیل علم در فعالیت‌های مذهبی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز حضور گسترده‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول