اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره ملی هنرستان‌های هنرهای زیبای کشور

هنرستان هنرهای زیبای قم برتر شد

خبرگزاری فارس: هنرستان هنرهای زیبای استان قم در پنجمین جشنواره ملی هنرستان‌های هنرهای زیبای کشور عنوان بهترین هنرستان را کسب کرد.

هنرستان هنرهای زیبای قم برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اعلام این خبر اظهار داشت: در پنجمین جشنواره ملی هنرستان‌های هنرهای زیبای کشور که به همت دفتر توسعه آموزش و فعالیت‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان البرز برگزار شد  هنرستان هنرهای زیبای قم وابسته به این اداره کل، به عنوان بهترین هنرستان کشور شناخته شد.

سیدمرتضی اسماعیلی طبا در ادامه افزود: هنرستان هنرهای زیبای قم با 80 اثر از میان 170 اثر ارسالی در رشته‌های مختلف در این جشنواره حضور داشت.

وی عنوان کرد: این هنرستان با کسب عناوین برتر در رشته‌های مختلف اعم از نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای، انیمیشن، تایپو گرافی، پوستر، آرم، تصویرسازی، عکس، طراحی و ... موفق به کسب شش تندیس و 16 دیپلم افتخار و در مجموع موفق به کسب عنوان بهترین هنرستان کشور شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ابراز داشت: سعید تهرانی، مدیری هنرستان هنرهای زیبای قم نیز از سوی دفتر توسعه آموزش و فعالیت‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان مدیر نمونه در میان مدیران 39 هنرستان هنرهای زیبای کشور انتخاب شد.

وی در پایان از تلاش‌های سعید تهرانی مدیر هنرستان هنرهای زیبای قم در این جشنواره قدردانی کرد و کسب عنوان

مدیر نمونه و دیگر افتخارات را به ایشان و دیگر هنرمندان این هنرستان تبریک گفت.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول