اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس تاکید کرد

استفاده از توان سرمایه‌گذار بومی در تولیدات

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: برای افزایش سطح تولید و بهبود کیفیت تولیدات باید از توان سرمایه‌گذار بومی بهره بگیریم.

استفاده از توان سرمایه‌گذار بومی در تولیدات

موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذار به وی‍ژه سرمایه‌گذار بومی یکی از مباحثی است که باید در سال جاری مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد.

وی با تاکید بر جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف اقتصادی، تصریح کرد: در این راستا می‌توان شرایط جذب سرمایه‌گذار را تسهیل بخشید.

این مسئول با اشاره به بروکراسی اداری موجود افزود: تسهیل در روند جذب سرمایه‌گذار و تسهیل شرایط موجود می‌تواند ما را در این زمینه یاری رساند.

حسینی‌صدر با اشاره به شعار محوری سال گفت: نامگذاری سال جدید به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه داخلی می‌تواند یکی از مصادیق در این زمینه باشد.

وی با انتقاد از وضعیت موجود در این زمینه اظهار داشت: هنوز نتوانسته‌ایم جایگاه درخور و شایسته خود را در بخش صنعت کشور به دست آوریم و امید می‌رود با حرکتی که در سال جاری باید در این راستا انجام گیرد این وضعیت را بهبود بخشیم.

این مسئول ادامه داد: در این زمینه باید از سرمایه‌گذاران بومی بهره بگیریم چرا که سرمایه‌گذاران بومی به خوبی نیاز منطقه را درک کرده و در راستای رفع این نیازها گام خواهند برداشت.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی افزود: رسیدن به شاخصه‌های قابل قبول در این زمینه نیازمند همکاری هر چه بیشتر مسئولان در بخش‌های ذی‌ربط است امید است امسال با توجه به خط‌دهی مقام معظم رهبری بتوانیم در این زمینه به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول