اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد

لزوم اصلاح قوانین دست و پاگیر در زمینه تولید

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: قوانین دست و پاگیر در زمینه تولید باید اصلاح شود.

لزوم اصلاح قوانین دست و پاگیر در زمینه تولید

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدولی رضوی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نامگذاری سال 91 توسط مقام معظم رهبری، با بیان اینکه یکی از مباحث مهم در بحث استقلال، امر استقلال اقتصادی است، اظهار داشت: همانطور که در حال حاضر ایران اسلامی از نظر سیاسی یکی از مستقل‌ترین و م‍‍ؤثرترین کشورهای منطقه و حتی جهان است و از نظر فرهنگی و دینی غنی است، باید از نظر اقتصادی نیز دارای استقلال کامل باشد.

به گفته وی، استقلال اقتصادی زمانی محقق می‌شود که سرمایه ایرانی به کار بیفتد و در خدمت تولید قرار گیرد و مردم نیز از تولیدات داخلی استفاده کنند که در صورت تحقق این روند، وضعیت معیشت و اقتصاد مردم جامعه نیز ارتقا می‌یابد و ارتقای تولید، کار و اشتغال نیز در پی آن محقق خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان متذکر شد: بر مسئولان و عموم مردم جامعه لازم و واجب است که به شعار محوری رهبری در سال جاری توجه جدی کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی در حال حاضر متوجه آن شده‌اند که از نظر سیاسی و فرهنگی نمی‌توانند بر ملت ایران تأثیرگذار باشند چرا که ایران از نظر فرهنگی، غنی و از نظر سیاسی نیز مستقل است که بر این اساس تصمیم گرفتند بر معیشت و اقتصاد ملت ایران تأثیر بگذارند و مردم را از نظر اقتصادی تسلیم کنند.

رضوی‌راد با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران اسلامی، عنوان کرد: برای مقابله با دشمن باید در راستای عملی کردن شعار رهبری در سال جاری، اهتمام ویژه داشته باشیم و در راستای ارتقای تولید ملی و حمایت جدی و عملی از سرمایه ایرانی بکوشیم.

وی ابراز داشت: امر حمایت از تولید، کار و سرمایه ایران در مرحله نخست بر عهده مسئولان اقتصادی و مالی کشوری است چرا که باید در راستای عملی‌سازی این مهم، به صورت هماهنگ با هم گام بردارند و مسئولان فرهنگی از جمله صدا و سیما و مطبوعات نیز در این راستا وظیفه بسترسازی و فرهنگ‌سازی را با استفاده از کارشناسان و دانشگاهیان بر عهده دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در بخش دیگری از سخنانش به نقش تأثیرگذار مراکز فرهنگی-دینی جامعه در زمینه تحقق شعار رهبری اشاره کرد و در این زمینه ابراز داشت: حوزه‌های علمیه، تبلیغات اسلامی، تریبون‌های نماز جمعه و نهادهای قرآنی جامعه نیز باید در زمینه بیان جایگاه دینی شعار رهبری با استفاده از مستندات دینی موجود، گام بردارند.

وی با تأکید بر لزوم حرکت جمعی و عزم راسخ از طرف مراکز اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و همراهی عموم مردم در بحث استفاده از تولیدات داخلی، گفت: مردم باید در این مسیر نیز همانند زمان جنگ از خودگذشتگی داشته باشند و کالاهای ایرانی را هر چند اگر کیفیت پایین‌تر و یا قیمت بالاتری به نسبت کالاهای خارجی داشته باشد، ارجح‌ بدانند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر لزوم حمایت عملی و نه شعاری از تولیدکنندگان داخلی توسط مسئولان، تصریح کرد: در حال حاضر برخی از قوانین موجود در کشور برای ارتقای تولید دست و پاگیر هستند چرا که قوانین قدیمی‌اند که با این وصف وظیفه مجلس و نمایندگان شناسایی و اصلاح این قوانین است چرا که قوانین دست و پاگیر در زمینه تولید باید برداشته شود.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول