اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی بهار بوشهر مطرح کرد

بهار بوشهر و توجه به هنرمندان قدیمی

خبرگزاری فارس: تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی بهار بوشهر گفت: این برنامه کاری جدید و نو در توجه سیمای مرکز بوشهر به تمام نقاط استان و شهرستان‌ها و هنرمندان فراموش شده بود.

بهار بوشهر و توجه به هنرمندان قدیمی

علی‌اکبر بهزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در این برنامه سعی شد به تمام شهرستان‌ها سفر کرده و زیبایی‌های هر شهر را در ایام نوروز برای مردم و مسافران نوروزی به تصویر بکشیم.

وی افزود: بهار بوشهر کاری جدید و نو در معرفی بهتر جاذبه‌ها و زیبایی‌ها استان بوشهر بود که با تلاش همکاران صدا و سیمای مرکز بوشهر به ثمر نشست.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی بهار بوشهر تصریح کرد: در این برنامه فرمانداران شهرستان‌ها بهترین ظرفیت‌های گردشگری و جاذبه‌های هر شهرستان را معرفی کرده و همکاران ما نیز تصاویر و گزارشاتی از آن شهرستان‌ها تهیه می‌کردند.

بهزادی اضافه کرد: این برنامه در سیمای مرکز بوشهر مورد توجه مردم و مخاطبان قرار گرفت چرا که نگاهی جدید به  ظرفیت‌های گردشگری استان داشت.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از آیتم‌های دیدنی و مورد توجه مردم "سکونچه" بود؛ جایی که به وضعیت هنرمندان قدیمی بوشهر می‌پرداخت و ما توانستیم برخی هنرمندان فراموش شده را به مردم معرفی کنیم.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی بهار بوشهر گفت: به طور مثال در یکی از برنامه‌ها از پولاد اسماعیلی نابغه صدا و شروه بوشهری دعوت شد و وی به این برنامه‌ آمد.

بهزادی ادامه داد: حضور این هنرمند بوشهری مورد استقبال مردم بوشهر قرار گرفت و ما گلایه‌های این هنرمند از مسئولان را نیز دیدیم.

وی با بیان اینکه ما رسانه‌ها هم هنرمندان قابل خود را فراموش کرده‌ایم تصریح کرد: هنرمندان قدیمی نیازمند حمایت بیشتر مسئولان هستند و حضور اسماعیلی که با مشکلاتی هم دست و پنجه نرم می‌کند در واقع نگاهی جدید به توجه دوباره به هنرمندان قدیمی بود.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی بهار بوشهر گفت: آقای اسماعیلی از تلویزیون هم گلایه داشت که چرا خیلی دیر به فکر هنرمندان قدیمی می‌افتد بنابراین باید بیش از پیش به مشکلات و مسائل آنان توجه کرد.

بهزادی افزود: امیدواریم این برنامه آغازی باشد برای تهیه برنامه‌های دیگری که بتوانیم هنرمندان قدیمی و سرشناس استان را بیش از پیش به مردم معرفی کنیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول