اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فاصله زمانی 25 اسفند 90 تا 15 فروردین 91

411 هزار مسافر در لرستان جابه‌جا شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان گفت: 411 هزار مسافر از آغاز سفرهای نوروزی در فاصله زمانی 25 اسفند 90 تا 15 فروردین 91 توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند.

411 هزار مسافر در لرستان جابه‌جا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نصرت‌الله حیدری عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: این میزان جابه‌جایی مسافر بدون استفاده از ناوگان کمکی استان‌های هم‌جوار و با حضور فعال ناوگان حمل و نقل عمومی زیر پوشش شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان لرستان در مسیرهای مختلف انجام شده است.

وی افزود: با توجه به نصب ترددشمارهای الکترونیکی توسط این اداره در طول محورهای مواصلاتی استان نیز در این ایام 2 میلیون و 466 هزار و 111 وسیله‌نقلیه تردد کردند، که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن شاهد افزایش 12 درصدی تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان در ایام نوروز امسال بوده‌ایم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان لرستان گفت: در نوروز امسال اولویت اساسی در جابه‌جایی مسافران موضوع ایمنی و ارتقای راهکارها پیش‌بینی شد.

حیدری یادآور شد: با عملی کردن تدابیری از جمله در اختیار گذاشتن خودروهای پلاک شخصی برای اجرای طرح کنترل نامحسوس وسائط‌نقلیه در حال تردد در محورهای مواصلاتی استان توسط قرارگاه پلیس راه استان، در بخش حمل و نقل عمومی مسافر در این ایام هیچ‌گونه تصادفی گزارش نشده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان لرستان با بیان اینکه این تعداد جابه‌جایی در قالب 33 هزار و 468 سرویس انجام شده، گفت: در اجرای این طرح که از 25 اسفندماه 90 لغایت 15 فروردین‌ماه سال جاری به مدت 25 روز با موفقیت کامل انجام گرفت، بیش از 411 هزار نفر مسافر طی سفرهای درون و برون استانی اقدام به مسافرت کردند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول