اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی خبر داد

آماده‌باش ناوگان حمل و نقل عمومی در نوروز

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی در ایام نوروز از آمادگی کامل برای جابه‌جایی مسافران برخوردار است.

آماده‌باش ناوگان حمل و نقل عمومی در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی بابک طالبی از به کارگیری 4 هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح استان طی ایام نوروز خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز 91 بیش از 4 هزار دستگاه مینی‌بوس، اتوبوس و سواری آماده ارائه خدمات حمل و نقل به مردم و مسافران هستند، افزود: با توجه به اجرای طرح نوروزی از 25 اسفند سال جاری تا 15 فروردین 91 برنامه‌ریزی های لازم برای خدمات‌رسانی با سطح کیفی بالا انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی از حداکثر ظرفیت و توان خود برای جابه‌جایی مسافران بهره می‌برد، اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های مسافربری برای در اختیار داشتن سرویس کشیک در تمام مدت زمان اجرای طرح انجام شده تا در صورت بروز مشکلات فنی، سرویس جایگزین در سریع‌ترین زمان در دسترس مسافران در راه مانده باشد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی با بیان اینکه نظارت کامل بر وضعیت شرکت‌های مسافربری توسط بازرسان این اداره کل در تمام طول سال انجام می‌شود، ادامه داد: بازرسی از چگونگی خدمات‌دهی به مسافران و وضعیت ناوگان فعال در هر یک از شرکت‌ها به لحاظ ایمنی و کیفیت خدمات‌دهی در ایام نوروز با حساسیت بیشتری پیگیری می‌شود.

به گفته طالبی، احترام به حقوق مسافران، ارائه خدمات با کیفیت، حفظ نظم و آرامش و ارائه امکانات رفاهی در اتوبوس و جلوگیری از تردد وسائط نقلیه دارای نقص فنی در راس برنامه‌های کاری این اداره کل برای فراهم کردن سفری ایمن و لذت بخش برای مسافران نوروزی قرار دارد.

وی همچنین با اعلام آمادگی این نهاد برای جابه‌جایی مسافران مراکز عمده سفر به صورت اختصاصی در ایام نوروز خبر داد و گفت: هماهنگی لازم با مراکز عمده سفر از جمله پادگان‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی انجام گرفته شده تا در صورت نیاز بدون مراجعه مسافران این مراکز به پایانه‌های مسافربری، ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در محل‌های مربوطه نسبت به جابه‌جایی آنها اقدام کنند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول