اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل:

شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر متخلف در انتظار مجازات باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر متخلف که در ایام نوروز اقدام به سواستفاده از فضای پیش آمده بکنند، به شدت مجازات می‌شوند.

شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر متخلف در انتظار مجازات باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین علی‌اکبری عصر امروز در نشست با جمعی از فعالان عرصه حمل و نقل بار و مسافر در اردبیل اظهار داشت: شرکت‌های حمل و نقل مسافر ما با تمام ظرفیت برای جابه‌جایی مسافران و گردشگران نوروزی آماده شدند و طرح استقبال از بهار ما نیز از 25 اسفندماه شروع می‌شود.

وی تصریح کرد: قرار است در نوروز امسال مسافران اتوبوس خدمات مناسبی را دریافت کرده و با کمترین تأخیر حرکت خودروها و انجام وظایف به آنها را با رفتار و اخلاق شایسته شاهد باشیم.

علی‌اکبری خاطر نشان کرد: شرکت‌های حمل و نقل استان اردبیل در ایام نوروز از لحاظ ایمنی وسایط نقلیه کنترل می‌شوند تا مبادا گرفتاری برای مردم و مسافران به وجود آید.

این مسئول اضافه کرد: مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل باید این کنترل و پایش فنی را انجام دهند تا سفرهای امسال با کمترین دغدغه و کاهش اضطراب و نگرانی انجام شود.

وی ادامه داد: با هدف حفظ ایمنی تردد وسایط نقلیه عمومی جاده‌ای و پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی کلیه تشکل‌های صنفی، شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر استان و مدیران فنی شرکت‌های مورد نظر در انجام کنترل پارامترهای ایمنی وسیله نقلیه قبل از حرکت و آغاز سفر دقت لازم را داشته و اعمال مقررات را به عمل آورند.

به گزارش فارس، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل با یادآوری این‌که به کارگیری تمامی امکانات برای افزایش ایمنی ناوگان و جلب رضایت کامل مردم ضروری به نظر می‌رسد، بیان کرد: افزایش سطح خدمات با توجه به تعطیلات نوروزی در دستور کار شرکت‌ها و انجمن‌های صنفی است.

علی‌اکبری همچنین به ارایه خدمات متنوع در مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی اشاره کرد و گفت:‌ در حال حاضر مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی در محورهای مختلف استان آماده پذیرایی و ارایه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

 

620 اتوبوس خدمات‌رسانی را در نوروز انجام می‌دهند

وی در ادامه سخنان خود افزود: هم اکنون در استان اردبیل 620 دستگاه اتوبوس مشغول خدمات‌رسانی است که در ایام نوروز با تمام ظرفیت در خدمت مردم بوده و به جابه‌جایی مسافران و گردشگران اقدام می‌کنند.

علی‌اکبری عمر متوسط این اتوبوس‌ها را 11.5 سال اعلام کرد و اظهار داشت: استان اردبیل یکی از استان‌های موفق در نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافر است.

وی تصریح کرد: در این ایام 200 دستگاه مینی‌بوس و 540 دستگاه سواری پلاک عمومی نیز مسافران را در محورهای مختلف جابه‌جا می‌کنند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول