اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی خبر داد

ارائه خدمات ویژه ناوگان حمل و نقل مسافر آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی گفت: نوروز امسال خدمات ویژه ناوگان حمل و نقل مسافر آذربایجان غربی به مسافران ارائه می‌شود.

ارائه خدمات ویژه ناوگان حمل و نقل مسافر آذربایجان غربی

بابک طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در ایام نوروز امسال ناوگان مسافربری آذربایجان غربی همچون سال‌های گذشته آماده ارائه خدمات ویژه به مسافران مراکز عمده سفر است.

وی با اعلام آمادگی این نهاد برای جابه‌جایی مسافران مراکز عمده سفر استان به صورت اختصاصی در ایام نوروز، تصریح کرد: هماهنگی لازم با مراکز عمده سفر استان از جمله پادگان‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی انجام گرفته است تا در صورت نیاز بدون مراجعه مسافران این مراکز به پایانه‌های مسافربری، ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در محل‌های مربوطه نسبت به جابه‌جایی آنها اقدام کنند.

این مسئول  افزود: این امر در تسهیل حمل و نقل مسافران نوروزی و جلوگیری از ازدحام آنان در پایانه‌های مسافربری تأثیر به‌سزایی دارد.

طالبی با بیان اینکه طرح‌ ویژه نوروزی در سال جاری توسط این اداره کل انجام می‌گیرد، افزود: با توجه به افزایش میزان سفرها و مراجعه مردم به مجتمع‌های رفاهی بین راهی، آماده‌سازی مجتمع‌ها برای نوروز را انجام داده‌ایم.

وی اعلام کرد: در زمینه فروش و پیش فروش بلیط برای سفرهای نوروزی نیز مشکلی وجود ندارد و مسافران می‌توانند به راحتی بلیط تهیه کنند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول