اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 25 اسفند تا 13 فروردین صورت گرفت

اقامت 75 هزار مسافر نوروزی در زنجان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زنجان گفت: در بازه زمانی 25 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین سال جاری 75 هزار مسافر نوروزی در زنجان اقامت داشتند.

اقامت 75 هزار مسافر نوروزی در زنجان

عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال در ایام تعطیلات 3 میلیون و 760 هزار و 854 مسافر نوروزی در استان زنجان مستقر شدند.

وی با اشاره به اینکه مسافران نوروزی امسال از راه‌های مختلف وارد استان شدند افزود: اکثر مسافران نوروزی با خودروهای شخصی به زنجان سفر کرده بودند.

فرماندار شهرستان زنجان همچنین با اشاره به محل‌های اقامت مسافران نوروزی اضافه کرد: هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمان‌خانه‌ها و پارک‌ها از جمله مکان‌هایی بودند که مسافران نوروزی در آنها اقامت داشتند.

وی همچنین با اشاره به اقامت 4 هزار و 520 مسافر در چادر اضافه کرد: این تعداد شامل یک‌هزار و 130 تخته چادر بود.

راشاد در ادامه با اشاره به بازدید مسافران نوروزی از موزه‌ها و اماکن تاریخی استان زنجان افزود: موزه مردان نمکی، بنای تاریخی رختشویخانه و بنای تاریخی سلطانیه از جمله اماکنی بود که بیشتر مورد توجه مسافران نوروزی قرار گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شکایات واصله در بخش‌های مختلف اضافه کرد: در طول زمان اقامت مسافران نوروزی یک مورد شکایت در زمینه خدمت‌رسانی اعلام شد.

فرماندار شهرستان زنجان ادامه داد: چهار فقره شکایت نیز در زمینه مراکز پذیرش در شهرستان اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز همه دستگاه‌های اجرایی در شهرستان زنجان در حال آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی بودند اضافه کرد: در ایام تعطیلات موضوعی که موجب نگرانی و شکایت مسافران شد، وضعیت خیابان‌های شهر بود.

راشاد با بیان اینکه وضعیت آسفالت خیابان‌ها یکی از موضوعاتی بود که موجب نارضایتی مسافران نوروزی شد افزود: با پیگیری‌هایی که از سوی مسئولان ذیربط در شهرداری به عمل آمد، شهرداری‌های مناطق اعلام کردند که وضعیت جوی موجب این امر شده است.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول