اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 23 فروردین

دور برگشت لیگ سپک تاکرای بانوان آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مربی تیم سپک ‌تاکرای بانوان استان مرکزی از آغاز دور برگشت لیگ سپک تاکرا بانوان خبر داد.

دور برگشت لیگ سپک تاکرای بانوان آغاز می‌شود

رویا جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این مسابقات از 23 فروردین ماه در زنجان برگزار خواهند شد.

به گفته وی این دور از مسابقات در دو بخش رگو و هوپ تاکرا با حضور 15 تیم از استان‌های مختلف کشور به مدت سه روز برگزار می‌شود.

مربی تیم سپک ‌تاکرای بانوان استان مرکزی با اشاره به برگزاری مرحله رفت این رقابت‌‌ها در اراک گفت: این مسابقات از 19 بهمن به میزبانی اراک برگزار شد که در گروه اول در بخش رگو تیم انبوه‌سازان گلستان و در گروه دوم هیئت انجمن‌های ورزشی استان لرستان توانستند در صدر قرار گیرند و در بخش هوپ‌ تاکرا تیم شهرداری اراک با کسب بالاترین امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

جعفری افزود: تیم استان مرکزی از آمادگی لازم به منظور شرکت در دور برگشت این رقابت‌‌ها برخوردار است و امید می‌رود درخشش خوبی در این مسابقات داشته باشد.

به گفته وی دور رفت مسابقات سوپر لیگ سپک ‌تاکرای بانوان کشور با حضور تیم‌هایی از استان‌‌های مرکزی، تهران، لرستان، کرمان، مازندران، خراسان شمالی، البرز، گلستان، اردبیل، قم، ایلام، خوزستان و کردستان برگزار شد.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول