اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برمودای خشکی /5

بانوان سفیران شهدا باشند

خبرگزاری فارس: یکی از راویان دوران دفاع مقدس در اردوهای راهیان نور خواهران بسیج دانشجویی استان قزوین، از بانوان خواست با عمل کردن به وصیت‌های شهدا سفیران آنان در دنیا باشند.

بانوان سفیران شهدا باشند

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور یکی از راویان دوران دفاع مقدس در جمع خواهران شرکت کننده در اردوهای راهیان نور استان قزوین، در محل اجرای عملیات کربلای 4 از بانوان خواست با عمل کردن به وصیت‌نامه شهدا سفیران آنان در دنیا باشند.

سرهنگ ید‌الله جمور اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در اردوهای راهیان نور با شهدا میثاق بسته‌اند و به این مکان‌ها که نزدیک‌ترین نقاط روی زمین به افلاک به شمار می‌روند، سفر کرده‌اند تا راه شهدا را بپیمایند.

جمور شرط عمل به این میثاق را پیروی از هزاران وصیت شهدا برشمرد و افزود: وصیت‌های اکثریت قریب به اتفاق شهدا پیرامون دو موضوع مطرح شده است که یکی از آنها خطاب به بانوان ایران اسلامی بیان شده و دیگری تمام مردم کشور را خطاب قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: شهیدان با بیان این جمله در وصیت‌نامه‌های خود که "خواهرم چادر سیاه تو از خون سرخ من کوبنده‌تر است" ارزش چادر و حجاب زن مسلمان را نمایان کردند تا همه بدانند عظمت این چادر از خون شهیدی که نزد پروردگار روزی می‌خورد بالاتر است.

این جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه همین شیرزنان ایرانی هستند که می‌توانند چنین پهلوانانی را بپرورانند ادامه داد: بانوان با عمل کردن به این وصیت و رعایت حجاب، در سراسر دنیا خود را به عنوان سفیران شهدا معرفی می‌کنند.

جمور افزود: یکی دیگر از مسائل مهمی که شهیدان آن را مورد تأکید قرار داده و از تمام ملت ولایت‌مدار و غیرتمند کشور خواستار عمل به آن شده‌اند پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس شهدا تمام تلاش خود را می‌کردند تا به اعتقاد خودشان امام امت تنها نماند و چون پس از امام خمینی (ره) رهبر معظم انقلاب، امام امت محسوب می‌شوند، به طور قطع تنها نماندن امام کنونی و پیروی مردم از ایشان، وصیت مهم شهدای گرانقدر است و اجرای آن در جامعه امروزی از مهم‌ترین خواسته‌های شهیدان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول