اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری:

مستند آنا روایتگر خودکفایی بانوان چهارمحال و بختیاری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: مستند آنا از تولیدات شبکه استانی سیمای جهان بین، تلاش‌های بانویی کارآفرین را برای خودکفایی به تصویر می‌کشد.

مستند آنا روایتگر خودکفایی بانوان چهارمحال و بختیاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، حجت‌الله رحیم‌زاده اظهار داشت: آنا، بانویی قشقایی از اهالی چهارمحال و بختیاری است که برای تولید ملی در زمینه‌های اقتصادی، کشاورزی، باغداری، پرورش قارچ، پرورش طیور و دامداری به کارآفرینی پرداخته و مایحتاج زندگی‌اش را تولید و تأمین و زمینه اشتغال تعداد زیادی از بانوان و جوانان منطقه را فراهم کرده است.

وی افزود: در مستند آنا علاوه بر زحمات زندگی این بانوی پرتلاش در جایگاه مادر خانواده، مراحل پرورش زعفران و همچنین پرورش گل محمدی در منطقه گرم‌آباد شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری و تولید گلاب مرغوب از این گلستان توسط وی، از دریچه دوربین جهان بین روایت می‌شود.

رحیم‌زاده با بیان اینکه این مستند در 23 دقیقه تولید شده است، گفت: در این مستند لیلا همتی به‌عنوان تهیه‌کننده، محقق و پژوهشگر، فرامک سلیمانی به‌عنوان کارگردان، تصویربردار و تدوینگر و ایمان بسیم به‌عنوان صدابردار عوامل تولید این مستند را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول