اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جدید انجام شد

کمک 520 میلیون ریالی بانوان نیکوکار تهران به محرومان خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: با فرا رسیدن سال جدید بانوان نیکوکار تهران با حضور در مناطق محروم این استان مبلغ 520 میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.

کمک 520 میلیون ریالی بانوان نیکوکار تهران به محرومان خراسان شمالی

 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار داشت: این بانوان نیکوکار به روستاهای شهرستان گرمه، جاجرم، بجنورد و فاروج کمک کردند.

وی افزود: بانوان نیکوکار تهران از آغاز سال جدید با رفتن به منازل محرومان در روستاهای مناطق محروم خراسان شمالی مبلغ 520 میلیون ریال به صورت نقدی و غیری نقدی به مددجویان و نیازمندان زیرپوشش این نهاد اهدا کردند.

حسین‌پور با بیان اینکه در این ایام افراد مذکور به همراه مسئولان کمیته امداد از منازل خانواده‌های نیازمند مناطق محروم استان بازدید کرده و از آنان دلجویی کردند، گفت:‌ خیران علاوه بر دلجویی از خانواده‌های نیازمند، از ایتام و بیماران صعب‌العلاج ساکن در روستاهای دور دست استان بازدید و به مشکلات آنان رسیدگی کردند.

وی تصریح کرد:‌ این نیکوکاران که به عنوان رابط سایر خیرین با نیازمندان استان دیدار کردند در بسیاری از موارد از محرومیت برخی از خانواده‌ها تحت تأثیر قرار گرفته و ابراز داشتند که تاکنون با چنین محرومیتی در کشور مواجه نشده‌اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت:‌ این نهاد در سال جدید برای رفع هر چه بیشتر محرومیت استان، به صورت چشمگیر اقدام به جذب خیران جدید، دعوت از خیران توانمند داخل و خارج از استان برای بازدید از مناطق محروم و معرفی نیازمندان به آنان در راستای توانمندسازی مناطق محروم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: امید است با همکاری نیکوکاران و با شناساندن محرومیت خانواده‌های محروم بتوانیم بسیاری از مشکلات و نیازهای مددجویان و نیازمندان را حل کنیم.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول