اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

حضور گسترده مردم در صحنه تکرار رأی به جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: مردم ایران با شرکت گسترده در صحنه‌هایی چون جنگ تحمیلی و انتخابات، بارها رأی آری خود را به جمهوری اسلامی تکرار کرده‌اند.

حضور گسترده مردم در صحنه تکرار رأی به جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور با اشاره به فرا رسیدن 12 فروردین، سالروز جمهوری اسلامی اظهار کرد: مردم ایران در 12 فروردین سال 58 افتخاری عظیم برای خود و اسلام آفریدند.

وی برگزیدن نظام جمهوری اسلامی از سوی ملت ایران را شایسته‌ترین انتخاب آنان توصیف کرد و افزود: در این روز مردم مسلمان با پیروی از رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) به نظامی رأی دادند که بعد از هزار و 400 سال توانست ندای توحید را در سراسر جهان طنین‌انداز کند.

استاندار قم تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری آن امام بزرگوار رخدادی عظیم محسوب می‌شد اما این واقعه بزرگ نیازمند این بود که با رأی همگان تثبیت شود و مردم نیز با بصیرت والای خود، به تشکیل نظام اسلامی رأی مثبت دادند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی برترین نظامی است که در سراسر جهان تشکیل شده گفت: در این نظام، نائب امام عصر(عج) در رأس امور قرار داشته و در عین حال، نظر و خواسته مردم محترم شمرده می‌شود زیرا تمام مناصب از جمله رهبری، با رأی مستقیم یا غیرمستقیم مردم در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

موسی‌پور نظام جمهوری اسلامی را امانتی الهی دانست که در اختیار ملت ایران قرار گرفته است و افزود: پاسداری از دستاوردهای انقلاب تنها از طریق تشکیل حکومت اسلامی محقق می‌شد و مردم نیز با درک این مهم، نظام جمهوری اسلامی را برگزیدند.

استاندار قم با اشاره به رأی قاطع مردم در سال 58 به جمهوری اسلامی عنوان داشت: ملت ایران پس از تحمل هزاران سال ظلم سلسله‌های پادشاهی، خواستار تشکیل حکومتی بودند که علاوه بر تامین خواسته‌های آنان، حکم خدا را در جامعه پیاده کرده و پشتوانه محکمی در زمینه اجرای قوانین الهی باشد.

وی ادامه داد: آنچه در این میان حائز اهمیت است، بصیرت بالای مردم مسلمان و خداجوی ایران بود که پس از مجاهدت بسیار در زمینه مبارزه با رژیم شاهنشاهی و بیرون راندن سردمداران فاسد پهلوی، با گفتن آری به نظام اسلامی، حرکت جوانان انقلابی را تائید کردند.

موسی‌پور با بیان اینکه اکنون حراست و دفاع از آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی بر دوش یکایک افراد ملت گذاشته شده است ابراز کرد: مردم ایران در طول سال‌های پس از انقلاب با شرکت گسترده در صحنه‌هایی چون جنگ تحمیلی و انتخابات، بارها رأی آری خود را به جمهوری اسلامی تکرار کرده و پایه‌های حکومت الهی را مستحکم‌تر ساختند.

استاندار قم خاطر نشان کرد: بقای جمهوری اسلامی وابسته به حمایت مردمی و حضور آنها در صحنه است بنابراین مسئولین باید تمام تلاش خود را در راستای بهبود زندگی مادی و معنوی مردم به کار گرفته و در این مسیر گام‌های بلندی بردارند.

وی با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب در سال جاری گفت: ایشان با تیزبینی خاصی سال جدید را سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامیدند و این امر یکی از راه‌های دفاع از انقلاب و ارزش‌های ناب اسلامی است زیرا هدف عمده قیام مردم در سال 57، عدم وابستگی به بیگانگان و خودکفایی کشور در همه زمینه‌ها بود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول