اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

راهیان‌نور راهگشای آینده انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: راهیان‌نور فقط یک حرکت گرامی‌داشت نسبت به گذشته نیست بلکه راهگشای آینده است و می‌تواند ما را در مسیر نیل به سمت حقیقت یاری کند.

راهیان‌نور راهگشای آینده انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در سخنانی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان‌نور اظهار داشت: استکبار جهانی جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد تا از صدور انقلاب اسلامی جلوگیری کند اما هشت سال جنگ تحمیلی به دلیل رشادت‌های رزمندگان و با تدبیر امام خمینی(ره) خود سبب صدور انقلاب شد.

وی افزود: هشت سال جنگ تحمیلی را دفاع مقدس می‌خوانند به این دلیل که سبب شد حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن نیفتد و مقدس است به این دلیل که انگیزه حضور تمام نیروها در آن انگیزه الهی بود و می‌دانیم چیزی که به هر حرکتی تقدس می‌دهد انگیزه الهی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دفاع مقدس سنبلی از مقاومت ملت ما در برابر متجاوزان است که هر چه این سنبل را بیشتر به نسل جوان بشناسانیم، روحیه مقاومت در نسل‌ها تقویت می‌شود.

وی ادامه داد: در بزنگاه‌های انقلاب که نیاز به نیروهای از جان گذشته هست، این روحیه و ترویج این فرهنگ بسیار برای ما حائز اهمیت خواهد بود.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند هدایت‌گر امت ما در مسیر صراط مستقیم باشد اظهار داشت: یکی از اقدامات بسیار شایسته‌ای که با هدایت‌های مقام معظم رهبری و تشویق ایشان در سال‌های اخیر شکل گرفت، برگزاری اردوهای راهیان‌نور است که نسل‌هایی که دفاع مقدس را درک نکرده‌اند با این فرهنگ آشنا می‌شوند.

وی ابراز کرد: حرکت راهیان اگر با پررنگ کردن جنبه‌های محتوایی باشد، می‌تواند تثبیت‌کننده گام‌های ملت در ادامه دادن مسیر انقلاب اسلامی باشد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: راهیان‌نور نه تنها یادآور حماسه‌های گذشته است بلکه راه را در چگونگی ایستادگی در جنگ نرم به ما نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه معنویت ملت ایران عامل اقتدار و پیروزی ماست گفت: اتصال امت به خداوند که در دوران جنگ تحمیلی سبب پیروزی در برابر دشمن شد امروز هم به عنوان یک قطب‌نما می‌تواند ما را در صحنه جنگ نرم هدایت کند.

حاجی‌صادقی ادامه داد: حرکت‌هایی مانند راهیان‌نور می‌تواند در تقویت سلاح برنده انقلاب که همان معنویت و توکل به خدا است به ما کمک کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: راهیان‌نور فقط یک حرکت گرامی‌داشت نسبت به گذشته نیست بلکه راهگشای آینده است و می‌تواند ما را در مسیر تبعیت از حقیقت یاری کند.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول