اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر:

جمهوری اسلامی الگوی مورد تأیید آزادیخواهان است

خبرگزاری فارس: فرماندار مشگین‌شهر گفت:‌ جمهوری اسلامی به عنوان حاکمیت دین با اراده و همراهی مردم امروز مورد تأیید بسیاری از آزادیخواهان دنیا است.

جمهوری اسلامی الگوی مورد تأیید آزادیخواهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فتح‌آقا محمداوغلی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یوم‌الله 12 فروردین در مشگین‌شهر اظهار داشت: ملت ایران در روز تاریخی و سرنوشت‌ساز 12 فروردین 58 حرکتی بی‌نظیر را از خود به جا گذاشتند تا امروز در کنار افتخار و بالندگی بسیاری از امت‌های اسلامی اسباب غرور کشورهای برخاسته از اراده ملت باشند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در این روز تاریخی مردم ایران بدون چشم‌داشت خاص و تنها با لبیک‌گویی به فرمان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به صحنه آمدند تا کید دشمن را خنثی و ابهت نظام اسلامی را دو چندان کنند.

محمداوغلی با بیان این‌که کشورمان امروز در عالی‌ترین شرایط و موقعیت بین‌المللی و جهانی قرار دارد، خاطر نشان کرد: با رفع بسیاری از تهدیدها و حرکت‌های مذبوحانه استکبار جهانی، ایرانیان به سمت پیشرفت واقعی و دستیابی به قله‌های رفیع عزت و سربلندی حرکت می‌کنند و این در سایه حاکمیت جمهوری اسلامی است.

این مسئول اضافه کرد: اگر به اصل این نوع حکومت نگاه کنیم مبنای جمهوریت آن در کنار اسلامیت در حقیقت مبنای هویت الهی و سازگاری با فطرت اسلامی است که از همان روزهای آغازین مورد گرایش و اقبال جوامع انسانی قرار گرفته و جامعه بشریت در پرتو آن روح معنویت و ظلم‌ستیزی را در خود احیا کرده است.

وی بیداری اسلامی شکل گرفته امروز را نتیجه نهضت فراگیر ضد سرمایه‌داری و دموکراسی بی‌محتوای غرب توصیف کرد و ادامه داد: اگر امروز در منطقه خاورمیانه، آمریکا و اروپا بیداری اسلامی و بازگشت به هویت شکل گرفته و در حال گسترش است همه نشانه خوبی از حاکمیت نظامی است که ملت ما در 34 سال پیش بر ثبات و تثبیت آن پافشاری می‌کردند.

به گزارش فارس، فرماندار مشگین‌شهر یکی دیگر از ویژگی‌های جمهوری اسلامی را نظام شکل گرفته مبتنی بر ولایت فقیه و مردم‌سالاری دینی توصیف کرد و بیان داشت: این اقدام نیز در عرصه‌های مختلف مشهود و معلوم است و مردم با محوریت حاکمیت ولایت فقیه در صحنه‌های مختلف تابع نظر رهبری صالح هستند که دنیا تشنه چنین سلوک و اندیشه‌ای است.

محمداوغلی در ادامه سخنان خود از یوم‌الله 12 فروردین به عنوان عید ملی و مذهبی یاد کرد و گفت: ضرورت دارد ماهیت و ابعاد حرکت تاریخی امام راحل و ملت ایران بیشتر برای نسل امروز تبیین شود و همه سعی کنند حقانیت و حقیقت این روز را بیش از هر زمان دیگر شاهد و ناظر باشند.

وی در پایان سخنان خود افزود: نباید به گونه‌ای رفتار کنیم که برخی از شاخص‌ها و مؤلفه‌های این نظام نادیده گرفته و یا به باد فراموشی سپرده شود بلکه مردم امروز در سنگر دفاع از انقلاب نیاز به خدمات‌رسانی و ایجاد بستر رفاه بیشتر دارند که همه وظیفه داریم نسبت به آن عمل کنیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول