اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اصفهان:

استقلال و آزادی بزرگترین برکت جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بزرگ‌ترین برکت نظام جمهوری اسلامی وجود استقلال و آزادی است که تا قبل از به پیروزی رسیدن جمهوری اسلامی این استقلال وجود نداشت.

استقلال و آزادی بزرگترین برکت جمهوری اسلامی است

عباس حاج‌رسولیها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به روز جمهوری اسلامی روز 12 فروردین اظهار داشت: هر چند مردم در سال 58 خواهان نظام جمهوری اسلامی و تظاهرات گسترده‌ای را در حمایت آن داشتند، اما امام خمینی(ره) برای ثبت این حماسه بزرگ از مردم خواستند که در یک رفراندوم با شرکت و حمایت قاطع خود رأی دهند که در تاریخ ثبت شود.

وی با بیان اینکه مردم خواهان نظام جمهوری اسلامی بودند و عناوینی هم‌چون جمهوری دموکراتیک و جمهوری اسلامی را مطرح کردند، افزود: 98.2 درصد رأی مردمی نشانه انتخاب آزادانه برای جمهوریت و اسلامی بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: زمینه پیشرفت از همان موقع شروع و با شکل‌گیری قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت.

وی با تأکید به اینکه برکات نظام جمهوری اسلامی قابل مقایسه با آن زمان نیست، ادامه داد: آن زمان امکاناتی هم‌چون آب، برق، گاز نبود و وضعیت مردم بد و کشور زیر سلطه آمریکا و منابع ما خرج دفاع از آمریکا در منطقه می‌شود.

حاج‌رسولیها به هدایت رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: کلمه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در رژیم شاه نبود و آزادی و استقلال موجود پس از جمهوری اسلامی در ایران شکل گرفت.

وی بیان داشت: کشور ایران روز به روز هم‌پای تحریم‌ها جلو رفته و اکنون با شعارهای اقتصادی رهبر معظم انقلاب در مورد توسعه و اقتصاد روز به روز به دهه عدالت و پیشرفت پیش می‌رویم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران ریشه در عاشورا و بیداری اسلامی نیز ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد.

وی اضافه کرد: ما انقلاب را از امام خمینی(ره) داریم و کشورهایی هم‌چون لبنان و حزب‌الله معجزه این باور همه‌جانبه است.

حاج‌رسولیها ادامه داد: مردم کشور ما در مقابل تمامی فشارها ایستادگی و سازندگی را در مقابل تحریم که نعمت بزرگی است، دادند.

وی هم‌چنین تولید ملی را از مهم‌ترین اقدامات رهبری در سال جدید برشمرد و گفت: باید بر این تولید ملی پافشاری داشته، چرا که کشور ایران توانایی فنی بالایی دارد و در سال 91 مسئولان باید از سرمایه داخلی حمایت کنند و از پروژه‌ها و محصول داخلی حمایت کنند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول