اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ائمه جمعه استان اصفهان:

بیداری اسلامی نمودی از هوشیاری مردم در 12 فروردین است

خبرگزاری فارس: دبیر ائمه جمعه استان اصفهان گفت: دنیای استکبار همواره با جمهوریت و اسلامیت نظام ما دشمنی داشته اما بیداری اسلامی در منطقه نمودی از هوشیاری مردم در 12 فروردین است که معادلات دشمن را برهم ریخت.

بیداری اسلامی نمودی از هوشیاری مردم در 12 فروردین است

حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه اسلامیت نظام ایران در 22 بهمن با رهبری یک مرجع تقلید جامع‌الشرایط به پیروزی رسید، تصریح کرد: در 12 فروردین سال 1358 نیز جمهوریت نظام مقتدرانه به تثبیت رسید.

وی یادآور شد: در یوم‌الله 12 فروردین 58 مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی با حضور یکپارچه و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رأی و با انتخاب آگاهانه و تاریخ‌ساز خود، بساط پوشالی ظلم و استبداد رژیم ستم‌شاهی را برای همیشه تاریخ برچیدند.

دبیر ائمه جمعه استان اصفهان با بیان اینکه در این روز نخستین گام برای استقرار حکومت متکی بر آرای واقعی مردم برداشته شد، تأ‌کید کرد: 12 فروردین روز غرور و سرافرازی و سربلندی ملت مسلمان و احقاق حق و پیروزی دین بود.

وی اظهار داشت: 12 فروردین نمونه بارز مردم‌سالاری دینی در کشور است و یاد و خاطره 12 فروردین سال 1358 همواره باید زنده نگه داشته شود.

صالحیان ادامه داد: در حماسه روز 12 فروردین‌ماه سال 58 نقش مردم در حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی به منصه ظهور رسید.

وی با تأکید بر اینکه دین و جامعه دو اصل مهم در یک نظام اسلامی‌ هستند، تصریح کرد: تا زمانی که این دو اصل زنده باشند، نظام اسلامی هم پابرجاست.

دبیر ائمه جمعه استان اصفهان گفت: دنیای استکبار همواره با جمهوریت و اسلامیت نظام ما دشمنی داشته و با این دو اصل مبارزه می‌‌کند، اما بیداری مردم تمام نقشه‌ها و معادلات آنها را برهم می‌ریزد.

وی بیان داشت: شواهد و تحولات منطقه خاورمیانه و موج بیداری اسلامی حاکی از این است که تصمیم و اراده ایران نقش بسیاری در حل مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای دارد و جهانیان نیز به قدرت نظام اسلامی بیش از هر زمان دیگری پی برده‌اند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول