اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران مطرح شد

تشکیل نظام جمهوری اسلامی امید تازه‌ مستضعفان جهان

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پیام مشترک 12 فروردین تاکید کردند: تشکیل نظام جمهوری اسلامی امید تازه‌ مستضعفان جهان شد.

تشکیل نظام جمهوری اسلامی امید تازه‌ مستضعفان جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، به مناسبت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی استاندار مازندران و نماینده ولی فقیه در استان پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است: 12 فروردین، روز تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و لحظه شکفتگی بلوغ فکری و سیاسی ملت مسلمان و انقلابی ایران در سایه‌سار اسلام ناب محمدی و روز تحقق وعده حق ‌تعالی در بذل عزت و بزرگی بر مستضعفان جهان و تلالو زرین بهار آزادی با تکیه بر ارکان نظام اسلامی است.

در این پیام تاکید شد: 12 فروردین ماه، روز نمایش وحدت ایرانیان و عزم سترگ امام و امت برای پی‌ریزی شالوده نظامی مبتنی بر آرای مردم و بر اساس آموزه‌های قرآن کریم و با هدف رستگاری و سعادت انسان است، روزی که زن و مرد ایرانی در گوشه گوشه سرزمین اسلامی‌مان افقی وسیع و چشم‌اندازی روشن برای خود و آینده کشور ترسیم کردند و با رأی آری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی برای همیشه تاریخ، این روز را به جشن ملی استقرار تنها حکومت مبتنی بر آموزه‌های وحی و شریعت در جهان تبدیل کردند.

در بخشی از این پیام آمده است: انقلاب اسلامی با حضور شکوهمند مردم قهرمان ایران در 22 بهمن 57 با زعامت رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با ایثارگری و شهادت هزاران تن از بهترین فرزندان این مرز و بوم به پیروزی رسید و مردم ایران در یوم‌الله دوازدهم فروردین 58 با حضوری آگاهانه در پای صندوق‌های رأی به یکی از بزرگ‌ترین اهداف انقلاب اسلامی جامه عمل پوشاندند و پیروزی نهایی انقلاب اسلامی را با آرای عظیم خود تحقق بخشیدند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: تشکیل نظام جمهوری اسلامی نه تنها حاکمیت اراده ملت انقلابی و مومن ایران اسلامی را بر سرنوشت خود به اثبات رساند و برای آنان استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، بلکه امید تازه‌ای را در دل‌های محرومان و مستضعفان جهان برانگیخت و آنان را به اندیشه‌ای نوین و تاثیرگذار برای ساختن جامعه‏ای نو و اسلامی مجهز کرد تا پس از قرن‌ها درد و ستم با پشتوانه اصیل آموزه‏های اسلام ناب محمدی که رهایی‌بخش همه جهانیان است جلوه‌ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را نظاره کنند، همان وعده پیروزی مستضعفان بر مستکبران را که کتاب وحی، آن را بشارت داده است.

اینجانبان با تبریک این یوم‌الله بزرگ به عموم ملت مسلمان، شجاع و همیشه در صحنه میهن عزیز اسلامی به ویژه مردم مومن و انقلابی مازندران در سالی که به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نامگذاری شده است، این روز را که روز تحقق استقلال واقعی مردم ایران و تثبیت حکومت اسلامی است گرامی داشته، امیدواریم به برکت مجاهدت‌ها، جان‌فشانی‌ها و مقاومت دلیرانه اقشار مختلف امت سلحشور ایران اسلامی در مقابل توطئه‌های استکبار، زمینه تشکیل حکومت جهانی اسلام با ظهور حضرت ولی عصر فراهم شود.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول