اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

در تولید دنیاپسند باید زبانزد باشیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهار گفت: یکی از متعلقات قدرت، جهاد اقتصادی است و فروع آن تولید ملی است که ما باید در تولید دنیاپسند زبانزد باشیم.

در تولید دنیاپسند باید زبانزد باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام احمد عظیمی‌زاده در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان بهار در سال 91 اظهار کرد: با شادابی و نشاط خدمت‌رسانی به مردم را آغاز کنیم که خداوند عنایات فراوانی به بندگان خود دارد و کسی که بندگی خالصانه برای خدا داشته باشد خداوند بهترین و بالاترین مصلحت را برای بندگان خواهد داشت و هرچه اخلاص بالا باشد مصلحت بهتری تقدیر خواهد شد.

وی اضافه کرد: امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده که این نام‌ها بر اساس چشم‌انداز پیش‌بینی شده است.

امام جمعه بهار با بیان اینکه در شهرستان بهار باید شعار امسال را در حوزه بومی مد نظر قرار دهیم، تصریح کرد: تولید بحث مهمی است لذا در صنایع داخلی و سفال و سرامیک باید شهرستان را تقویت کنیم و دقت و قوت در کار و نظارت و بازرسی در بحث تولیدکنندگان بیشتر شود تا این پیام نهادینه شود.

وی افزود: یکی از ابعاد دشمنی آمریکا جنگ انرژی است و در بحث عراق علت جنگ، انرژی بود که ما باید هوشیار باشیم، البته تهدید ایران کار را به جایی نخواهد رساند و ظرف یک ماه گذشته سه بار قیمت انرژی در کشورهای اروپایی بالا رفته و دولت‌ها دچار شکست سنگینی شده‌اند و قدرت ایران اسلامی به دنیا اثبات شده است.

عظیمی‌زاده خاطرنشان کرد: یکی از متعلقات قدرت، جهاد اقتصادی است و فروع آن تولید ملی است که ما باید در تولید دنیاپسند زبانزد باشیم.

در ادامه فرماندار بهار گفت: در سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" همه مسئولان باید همت کنند و مسئولیت‌ها در برابر مردم دو چندان شده و آنچه که در توان داریم باید در راستای خدمت به مردم به کار گیریم تا این شعار را بتوانیم در سطح شهرستان عملیاتی کنیم تا بسیاری از دغدغه‌ها حل شود.

نصرت‌الله گل‌کارزاده بیان داشت: در سال گذشته که سال جهاد اقتصادی بود خدمات چشمگیری در شهرستان صورت گرفت که مهم‌ترین آن تحقق اشتغال 130 درصدی، توسعه مسکن‌های مهر، بیمارستان 64 تختخوابی در حال ساخت، راه‌اندازی دانشکده صنایع غذایی، تکمیل سالن سرپوشیده یک هزار و 500 نفره، آغاز ساخت فاز نخست جزیره شادی و آغاز مجتمع ورزشی کارگران است.

وی تصریح کرد: امسال توسعه بخش کشاورزی در دستور کار دولت است و بیش از 75 درصد جمعیت شهرستان در این بخش مشغول به کار هستند و در بحث تولید سیب‌زمینی رتبه نخست استان را داریم و 15 درصد از محصولات تولیدی استان مربوط به شهرستان بهار است.

فرماندار بهار ادامه داد: 92 درصد از جمعیت روستایی شهرستان از نعمت گاز برخوردارند و تمام روستاها دارای برق، تلفن خانگی و راه آسفالته هستند و یکی از مشکلات مردم روستایی نبود آب شرب سالم و بهداشتی در برخی از روستاها است که با رایزنی‌های به عمل آمده با انتقال آب از سد تالوار زنجان به استان همدان تمام روستاهای شهرستان نیز از این نعمت بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول