اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد اسکان مستقر در کمپ باباقدرت

10 هزار کلاس به زائران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد اسکان مستقر در کمپ باباقدرت با اشاره به اینکه بازدید‌های مستمر از این کمپ انجام پذیرفته است، گفت: 10 هزار کلاس در هزار مدرسه به زائران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

10 هزار کلاس به زائران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند

مجید خالق‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران مقدمات کار با هماهنگی نمایندگانی از فرمانداری، آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی، اتحادیه‌های هتلداران، هتل‌آپارتمان‌داران، مهمان‌پذیران، شرکت ایرانگردی جهانگردی تابران مجری طرح ساماندهی منازل شخصی و استیجاری از 27 اسفندماه سال گذشته همراه با شروع کار ستاد اسکان فراهم شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت نقش آگاهی و اطلاع‌رسانی در کاهش مشکلات زائران در جهت دسترسی سریع به ستاد اسکان ، پرده‌ها و تراکتهایی در سطح شهر و در جاهای مناسب و در معرض دید زائران نصب شد تا از طریق تماس و یا مراجعه حضوری نسبت به هدایت زائران به مراکز اقامتی پیش‌بینی شده اقدام شود.

خالق‌نیا گفت: با توجه به پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در روزهای پایانی سال گذشته طی آماده‌باش کامل اعضای ستاد با حضور سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی، دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی استان، معاون گردشگری میراث استان، جانشین دبیر ستاد تسهیلات سفرهای استان و رئیس دبیرخانه ستاد تسهیلات سفرهای استان، زائرین مستقر در کمپ باباقدرت را به واحدها و پانسیون‌ها هدایت کردند.

مسئول ستاد اسکان مستقر در کمپ باباقدرت در ادامه سخنان خود تأکید کرد: این ستاد از همان لحظات آغازین شروع به کار، با توجه به تماس‌های تلفنی بسیار زائران حریم رضوی و مراجعان حضوری با جدیت به راهنمایی مسافران پرداخته است.

وی هم‌چنین به بازدیدهای مستمر از این ستاد در طول مدت فعالیت اشاره کرد و افزود: در همین راستا مسئولان امر از نزدیک در جریان فعالیت‌ها قرار گرفته و ده هزار کلاس در یک هزار مدرسه برای اسکان زائران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول