مجید خالقنیا در گفتوگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: برای خدماترسانی بهتر به زائران مقدمات کار با هماهنگی نمایندگانی از فرمانداری، آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه خراسانرضوی، اتحادیههای هتلداران، هتلآپارتمانداران، مهمانپذیران، شرکت ایرانگردی جهانگردی تابران مجری طرح ساماندهی منازل شخصی و استیجاری از 27 اسفندماه سال گذشته همراه با شروع کار ستاد اسکان فراهم شد.
وی افزود: با توجه به اهمیت نقش آگاهی و اطلاعرسانی در کاهش مشکلات زائران در جهت دسترسی سریع به ستاد اسکان ، پردهها و تراکتهایی در سطح شهر و در جاهای مناسب و در معرض دید زائران نصب شد تا از طریق تماس و یا مراجعه حضوری نسبت به هدایت زائران به مراکز اقامتی پیشبینی شده اقدام شود.
خالقنیا گفت: با توجه به پیشبینی ادارهکل هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در روزهای پایانی سال گذشته طی آمادهباش کامل اعضای ستاد با حضور سرپرست ادارهکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسانرضوی، دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی استان، معاون گردشگری میراث استان، جانشین دبیر ستاد تسهیلات سفرهای استان و رئیس دبیرخانه ستاد تسهیلات سفرهای استان، زائرین مستقر در کمپ باباقدرت را به واحدها و پانسیونها هدایت کردند.
مسئول ستاد اسکان مستقر در کمپ باباقدرت در ادامه سخنان خود تأکید کرد: این ستاد از همان لحظات آغازین شروع به کار، با توجه به تماسهای تلفنی بسیار زائران حریم رضوی و مراجعان حضوری با جدیت به راهنمایی مسافران پرداخته است.
وی همچنین به بازدیدهای مستمر از این ستاد در طول مدت فعالیت اشاره کرد و افزود: در همین راستا مسئولان امر از نزدیک در جریان فعالیتها قرار گرفته و ده هزار کلاس در یک هزار مدرسه برای اسکان زائران در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/ی30/ط4000