اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نقص فنی هواپیما 430 زائر اصفهانی را به خانه برگرداند

خبرگزاری فارس: نقص فنی در هواپیمای سعودی سبب شد تا430 زائر اصفهانی پس از چند ساعت انتظار به جای مدینه به خانه برگردند.

نقص فنی هواپیما 430 زائر اصفهانی را به خانه برگرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان روزانه پروازهای ایرانی و سعودی از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به سمت مدینه مسافران اصفهانی را برای زیارت ائمه بقیع و مکه جا‌به‌جا می‌کنند اما امروز صبح که قرار بود حدود 430 نفر از زائران اصفهانی به سمت مدینه حرکت کنند، زائران با تأخیر در ورود به فرودگاه و نقص فنی هواپیمای سعودی که باید با آن به سمت سرزمین پیامبر(ص) می‌رفتند، مواجه شدند.

به گفته مسافران این پرواز، براساس برنامه اعلام شده، ساعت 2 بامداد همه مسافران این هواپیما در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان حاضر شدند تا در نهایت در ساعت 5 بامداد به سمت مدینه حرکت کنند، اما پس از چندین ساعت تأخیر حدود ساعت 7 بامداد سوار هواپیما شدند و تا حوالی ساعت 9:30 صبح نیز در انتظار پرواز بودند که سرانجام پرواز انجام نشد.

به همین دلیل با علی قاسم‌زاده مدیرکل فرودگاه شهید بهشتی اصفهان تماس گرفتیم و علت این سردرگمی و تأخیر در پرواز سعودی را جویا شدیم.

قاسم‌زاده به خبرنگار فارس در اصفهان گفت: این پرواز مربوط به شرکت سعودی ایرلاین (اصفهان ـ مدینه) است که با دو ساعت تأخیر وارد فرودگاه شهید بهشتی شد و مسافران پرواز نیز به علت نقص فنی، در هواپیما حبس شدند تا در نهایت مشکل برطرف شد و به سلامت از هواپیما خارج شدند.

وی بیان داشت: دلیل تأخیر در پرواز نقص فنی است و از آن جایی که این وسیله‌نقلیه متعلق به شرکت سعودی است ما نیز منتظر برطرف شدن نقص این هواپیما هستیم.

مدیرکل فرودگاه شهید بهشتی اصفهان افزود: مسئولان این شرکت هواپیمایی سعودی در حال انجام رایزنی‌های لازم در ارتباط با جایگزین شدن هواپیمای دیگری از سوی عربستان هستند.

قاسم‌زاده در پاسخ به این سؤال که مسافران این پرواز عنوان می‌کنند که ماشینی برای برگشت به خانه در فرودگاه نیست و گفت: 430 نفر مسافر این هواپیما بودند و از آن جایی که این جایگزینی باید از طریق خود شرکت سعودی انجام شود، به احتمال زیاد چندین ساعت طول می‌کشد.

به گزارش فارس، با وجودی که مهر خروج از کشور بر گذرنامه زائران این پرواز خورده بود، این گذرنامه‌ها و بار زائران، نزد فرودگاه باقی ماند و فرودگاه بین‌المللی اصفهان از زائران خواست تا به سمت منازل خود حرکت کنند تا به آنها خبر داده شود.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول