اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری:

جامع‌ترین نرم‌افزار کتابخانه‌ای حج و زیارت تولید شد

خبرگزاری فارس:‌ مدیر اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری از تولید جامع‌ترین نرم‌افزار کتابخانه‌ای حج و زیارت با عنوان «کتابخانه جامع حج» خبر داد.

جامع‌ترین نرم‌افزار کتابخانه‌ای حج و زیارت تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین روزبه برکت رضایی هدف از تولید این لوح فشرده را زنده نگه داشتن یاد و نام فقیهان و احیای میراث گرانسنگ آنان، ایجاد بستری مناسب برای تحقیق و پژوهش در حوزه دین و به‌ویژه مباحث مربوط به حج و زیارت عنوان کرد.

وی افزود: دسترسی سریع و آسان به منابع دست اول علمی و تحقیقی، دستیابی به منابع اصیل، عرضه تالیفات حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و راه اندازی جامع‌ترین کتابخانه تخصصی و غنی پیرامون مسائل حج و زیارت از دیگر اهداف تولید این لوح فشرده است.

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی حج با بیان اینکه این لوح فشرده با همکاری مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید شده است، ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های موجود و خلأهای علمی و پژوهشی در زمینه حج و زیارت اهمیت تولید این لوح بر اهل علم پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه در این لوح 962 جلد کتاب با موضوع حج و زیارت قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در این لوح فشرده 700 اثر به چاپ رسیده حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، تا شهریور 1390 گردآوری و به جامعه پژوهشی تقدیم شده است. 

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول