اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در قم

نخستین دوره رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مراسم افتتاحیه نخستین دوره کارشناسی ارشد رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت ویژه طلاب حوزه علمیه با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی 18 اسفند ماه در قم برگزار می‌شود.

نخستین دوره رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، حجت الاسلام حمید احمدی مدیر کل آموزش معاونت امور فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از برگزاری مراسم افتتاحیه نخستین دوره رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت در روز  18 اسفند ماه خبر داد.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه روز پنجشنبه از ساعت 10 تا 12 صبح در دانشکده علوم حدیث قم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به برگزاری نخستین دوره پذیرش دانشجو در رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت اظهار کرد: این رشته با پیگیری‌های دانشکده علوم حدیث و حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و در مقطع کارشناسی ارشد به تصویب وزارت علوم رسیده است و از امسال برای نخستین بار در دانشکده علوم حدیث(قم)، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رشته ارتباطات از نیم سال دوم آغاز می‌شود، افزود: طلاب دارای سطح دو و یا کسانی که دارای مدرک کارشناسی معتبر از مراکز آموزش عالی به همراه مدرک سطح یک حوزه باشند در این دوره‌ها حضور دارند.

مدیر کل آموزش معاونت امور فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری گفت: دانشجویان این دوره به عنوان بورسیه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت بوده و در پایان دوره به شرکت‌کنندگان مدرک رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا می‌‌شود.

وی عنوان کرد: افراد پس از موفقیت در این دوره می‌توانند به عنوان روحانی کاروان یا کارشناس حوزه تبلیغ در سفرهای زیارتی حج و زیارت مشغول فعالیت شوند.

احمدی با بیان اینکه زمان نام نویسی در این دوره تا دی ماه سال جاری بود، خاطر نشان کرد: در این دوره 440 نفر نام نویسی کردند که از این میان 45 نفر در مرحله نخست امتیاز لازم را به‌دست آورند و برای مصاحبه دعوت شدند.

وی یادآور شد: هم اینک 24 نفر به عنوان پذیرش شدگان نهایی سال تحصیلی خود را در دانشکده علوم حدیث قم آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول