اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه اول تعطیلات صورت گرفت

اسکان 1500 مسافر نوروزی در مدارس باشت

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان باشت از اسکان هزار و 500 مسافر نوروزی در مدارس این شهرستان در نیمه اول تعطیلات خبر داد.

اسکان 1500 مسافر نوروزی در مدارس باشت

امیدوار رضاپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت با تبریک آغاز سال نو اظهار کرد: وظیفه نخست کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی فراهم کردن جا و مکان برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی است.

وی با بیان این‌که با هدف فراهم ساختن شرایط لازم برای استقبال از مسافران، 7 کمیته تشکیل شد، گفت: یکی از کمیته‌های استقبال، کمیته اسکان است که مسئولیت آن بر عهده اداره آموزش و پرورش است.

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی باشت افزود: برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی 10 مدرسه با 80 کلاس در این شهرستان در نظر گرفته شد.

رضاپور با بیان این‌که شهرستان باشت به دلیل موقعیت ویژه و آب و هوای مناسب در ایام نوروز پذیرای خیل عظیم مسافران و گردشگران است، گفت: در نیمه اول تعطیلات هزار و 500 نفر در مدارس این شهرستان اسکان داده شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش باشت تصریح کرد: با هدف آسایش مسافران و گردشگران امکاناتی از قبیل پتو، فرش و اجاق خوراک‌پزی در اختیار آنها قرار گرفت.

وی به بیان رضایت‌مندی مسافران از نحوه خدمات‌رسانی اشاره کرد و افزود: طبق نظرسنجی‌ انجام گرفته مسافران از نحوه خدمات‌رسانی و اسکان در باشت رضایت داشتند.

رئیس ستاد اسکان شهرستان باشت تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با تمام امکانات به مسافران و گردشگران خدمات‌رسانی کنیم تا با خاطره خوش این شهرستان را ترک کنند.

رضاپور خاطرنشان کرد: به دلیل فراهم بودن زیرساخت‌ها و امکانات لازم در مناطق گردشگری بیشتر گردشگران و مسافران به جای اسکان در مدارس در مناطق گردشگری اقامت دارند.

وی افزود: در صورت بارندگی و نامساعد شدن هوا، سالن‌ها و دیگر فضاهای آموزشی آماده اسکان مسافران است.

انتهای پیام/س10/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول