اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

اسکان 675 هزار مسافر نوروزی در شهرستان کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از اسکان 675 هزار مسافر نوروزی در شهرستان کنگان خبر داد.

اسکان 675 هزار مسافر نوروزی در شهرستان کنگان

تیمور یزدان‌شناس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار ارزشمندی است و علاوه بر صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی و فازهای مختلف پارس جنوبی دارای جاذبه‌های طبیعی و زیبایی نیز هست.

وی افزود: بندر باستانی و زیبای سیراف و جنگل‌های حرا و خلیج ملی و زیبای نایبند نیز از مناطق زیبا و جالب توجه کنگان است که مورد بازدید گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: سواحل زیبای کنگان، نخل‌تقی، عسلویه و بنک و سیراف در نوع خود منحصربه‌فرد است و همواره جمع زیادی از مهمانان نوروزی از این مناطق بازدید می‌کنند.

یزدان‌شناس از اسکان 675 هزار مسافر نوروزی در شهرستان کنگان خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز 11 فروردین تعداد 675 هزار مسافر نوروزی و گردشگران داخلی و خارجی در شهرهای پنج‌گانه و اماکن اقامتی این شهرستان اسکان یافته‌اند.

وی یادآور شد: در تمام شب‌های نوروزی شاهد برپایی جشن‌های نوروزی در سواحل کنگان و بنک و سیراف بودیم، ضمن اینکه در سواحل زیبای عسلویه و نخل‌تقی نیز برنامه‌های شاد و مفرح برای مهمانان نوروزی برگزار شده است.

فرماندار کنگان اذعان داشت: خدمات‌رسانی بهینه به مهمانان و اسکان و پذیرایی از این عزیزان به شکل مطلوبی در کنگان انجام شده که این روند تا انتهای تعطیلات ادامه دارد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول