اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری قزوین خبر داد

اقامت 65 هزار نفر در مراکز اسکان نوروزی قزوین

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری قزوین از اقامت بیش از 65 هزار نفر مسافر نوروزی در مراکز اسکان نوروزی استان قزوین خبر داد.

اقامت 65 هزار نفر در مراکز اسکان نوروزی قزوین

منوچهر حبیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تا امروز بیش از 65 هزار نفر مسافر نوروزی از سطح کشور در مراکز اسکان نوروزی که با همکاری شهرداری قزوین، آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سطح استان برپا شده است، اسکان یافته‌اند.

وی افزود: تا امروز شش میلیون مسافر از محورهای مواصلاتی استان قزوین عبور کرده و 600 هزار نفر نیز از هموطنان و هم‌‌استانی‌ها از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان قزوین مانند کاخ موزه چهلستون قزوین یا همان عمارت کلاه فرنگی، قلعه الموت، آب‌انبارهای قزوین، بازار تاریخی قزوین، کاروان‌سرای سعدالسلطنه و نمایشگاه بازی و اسباب‌بازی، دروازه‌های قزوین، برج‌های خرقان، موزه‌ و حمام قجر و ... بازدید کرده‌اند.

معاون عمرانی استانداری قزوین ادامه داد: رضایتمندی مسافران نوروزی و گردشگران مهم‌ترین اتفاق در نوروز امسال است به طوری که تمام تقاضاها برآورده شده و در زمینه اسکان و دیگر موارد مسافران و گردشگران کمبودی در استان وجود نداشته است.

انتهای پیام/خ۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول