اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل اوقاف و امور خیریه قزوین:

اسکان مسافران نوروزی در راه مانده در بقاع متبرکه قزوین

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از اسکان مسافران نوروزی گرفتار شده در کولاک و سرما در امامزادگان و بقاع متبرکه استان قزوین خبر داد.

اسکان مسافران نوروزی در راه مانده در بقاع متبرکه قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان قزوین حجت‌الاسلام والمسلمین جواد مرادی اظهار کرد: اسکان بیش از 5 هزار مسافر در امامزادگان قزوین با همکاری هلال‌احمر، استانداری و سایر دستگاه‌های استان صورت گرفته است.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام گرفته، امامزادگان از جمله امامزاده حسین (ع) شهر قزوین تا اذان صبح نیز برای مسافران و زائران باز بود و آنها را اسکان دادیم.

شایان ذکر است به علت سرما و کولاک شدید در اکثر راه‌های استان با تلاش نیروهای امدادی مسافران از سرما و کولاک نجات و در مراکز بین‌راهی، مدارس، امامزاده‌ها و مساجد مناطق مختلف استان قزوین اسکان داده شدند.

تعداد مسافران اسکان داده شده در شهرستان قزوین 9 هزار و 128 نفر، تاکستان 3 هزار نفر، بویین‌زهرا 240 نفر و طارم سفلی 526 نفر می‌باشد.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول