اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز خبر داد:

رشد 40 درصدی اسکان مسافران نوروزی در مهریز

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز از رشد 40 درصدی اسکان مسافران نوروزی در مهریز خبر داد.

رشد 40 درصدی اسکان مسافران نوروزی در مهریز

حسن حاضری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز از رشد 40 درصدی اسکان مسافران نوروزی تاکنون خبر داد و اظهار کرد: ستاد اسکان مسافران نوروزی در مهریز با 17 باب آموزشگاه با ظرفیت 150 کلاس درس از 25 اسفند آغاز به کار کرد.

وی به بیان اینکه 50 نفر با ستاد اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان همکاری می‌کنند، عنوان کرد: از 25 اسفند تا امروز شهرستان مهریز پذیرای 754 خانوار با آماری بیش از 4 هزار و 563 نفر بوده است که این آمار نسبت به سال گذشته رشد 40 درصدی را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: بیشترین آمار پذیرش مسافران نوروزی مربوط به دوم فروردین‌ماه با پذیرش 177 خانوار بوده است که در آن روز مجبور به افزایش سه باب آموزشگاه با 30 کلاس درس شدیم.

حاضری خاطرنشان کرد: بیشترین مسافران نوروزی از استان‌های تهران، آذربایجان‌شرقی، همدان و البرز به مقصد هرمزگان بودند.

وی یادآور شد: امسال ساختمان جدیدالاحداث دبیرستان آیت‌الله کاشانی به ‌عنوان ستاد مرکزی اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است که شماره تماس‌های 5222393 و 5229060 آماده پاسخ‌گویی به مهمانان نوروزی است.

حاضری خاطرنشان کرد: سال گذشته در ایام تعطیلات نوروز 4 هزار و  125 نفر در 758 خانوار مهمان و مسافر نوروز در این شهرستان اسکان داده شدند که بیشترین مسافران نوروزی از استان‌های تهران، گلستان و آذربایجان‌شرقی مهمان شهرستان مهریز بودند و از این تعداد مسافر نوروزی 2 هزار و 943 نفر از خانواده فرهنگی و هزار و 388 نفر از خانواده‌های غیر فرهنگی بودند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول