اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دیواندره:

12 فروردین نماد ایستادگی مردم ایران در برابر جبهه استکبار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دیواندره گفت: 12 فروردین 58 نماد همیشه زنده استقامت و ایستادگی ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران در برابر جبهه استکبار است.

12 فروردین نماد ایستادگی مردم ایران در برابر جبهه استکبار است

ماموستا عبدالحمید حسنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: این روز در حقیقت بازگشت ملت مسلمان ایران به اصول دینی و اعتقادی است و برای همیشه این روز تاریخی در تاریخ پر افتخار این سرزمین پایدار خواهد ماند.

وی با بیان اینکه یکی از افتخارات نظام شکوهمند اسلامی و مردم مسلمان ایران، رأی حداکثری ایرانیان در فروردین 58 به جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: این حرکت مردم زمینه‌ساز تحولات عظیمی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و خودباوری در زمینه‌های علم و فناوری شد.

امام جمعه دیواندره اضافه کرد: حضور چشمگیر مردم در چنین روزی در پای صندوق‌های رأی کاخ آمال طاغوتیان را برای بازگشت دوباره به این کشور اسلامی برای همیشه نابود کرد.

ماموستا حسنی با بیان اینکه 12 فروردین 58 در حقیقت نشان دهنده عمق بصیرت ‌دینی و سیاسی مردم ایران اسلامی است، اضافه کرد: 12 فروردین 58 یادآور یکپارچگی و همدلی وصف ناشدنی مردم ایران در اقصی نقاط کشور است.

به گفته وی، رسیدن ایران اسلامی به قله‌های عزت و تعالی همه‌‌جانبه از ثمرات ارزشمند این وحدت و یکدلی است.

وی در پایان گرامیداشت و تشریح اهمیت یوم‌الله 12 فروردین برای نسل جوان به صورت دقیق را ضروری دانست و تصریح کرد: بازگویی این مطالب برای نسل امروز علاوه بر یادآوری ایثار و از خودگذشتگی مردم در زمان پیروزی انقلاب و بعد از آن در سال‌های جنگ تحمیلی، آنان را در برابر هجمه‌های فکری و فرهنگی دشمنان ایمن می‌کند.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول