اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مریوان

12 فروردین نماد اقتدار جهان اسلام در برابر جهان کفر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مریوان گفت: 12 فروردین 58 تجلی اقتدار جهان اسلام در برابر جهان کفر است.

12 فروردین نماد اقتدار جهان اسلام در برابر جهان کفر است

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: آنچه ملت همیشه در صحنه ایران در 12 فروردین 58  به منصه ظهور گذاشتند، علاوه بر ریشه‌کن کردن کانون ظلم در کشور و پایه‌گذاری حکومت و نظامی بر پایه اتحاد و برابری زمینه‌ بیداری دینی را در جهان به وجود آورد.

به گفته وی، یوم‌الله 12 فروردین یادآور روزی است که مردم ایران با شور و شوق، وحدت و یکپارچگی و رأی قاطع خود ساختار جدید سیاسی و اجتماعی کشور را تعیین و پایه‌های ظلم و ستم حکومت 2 هزار و 500 ساله نظام سلطنتی را زیر و زبر کردند.

امام جمعه مریوان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در یک حرکت اسلام‌گرایانه و در یک همه‌پرسی تاریخی به استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران آری گفتند، افزود: 12 فروردین 58 در حقیقت روز ظهور اراده و خواست واقعی مردم ایران است که برای همیشه در اذهان عمومی باقی می‌ماند.

ماموستا شیرزادی خاطرنشان کرد: در چنین روز تاریخی مردم انقلابی و زمان‌شناس ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) با خلق حماسه دیگری نقش‌محوری خود را در استقرار نظام ارزشمند انقلاب اسلامی ایفا کردند.

وی ادامه داد: مردم کشور با انتخاب جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظامی برخاسته از بطن مردم و مبتنی بر آرمان‌های اصیل اسلامی، اجازه دخالت در سرنوشت خود را به بیگانگان ندادند.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول