اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

12 فروردین روز تجلی اراده مردم ایران و تحقق وعده‌های الهی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج با اشاره به دستاوردهای عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این 33 سال، گفت: 12 فروردین روز تجلی اراده مردم ایران و تحقق وعده‌های الهی بود.

12 فروردین روز تجلی اراده مردم ایران و تحقق وعده‌های الهی بود

ماموستا حسام‌الدین مجتهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، با تبریک سالگرد استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران، گفت: پیشرفت‌های به دست آمده در طول این سی و سه سال در کشور آنچنان والا بوده که همه جهانیان را حیرت زده کرده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی به مردم ایران عزت‌طلبی، خودباوری و استقلال بخشید و آنان را به درجه‌ای رسانده است که هم‌اکنون کشورهای اسلامی و آزادی‌خواه دنیا به جمهوری اسلامی و مردم مسلمان ایران به عنوان الگویی تمام معنا برای رسیدن به آزادی و استقلال همه جانبه می‌نگرند.

امام جمعه سنندج خاطر نشان کرد: شکوه حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی توانسته‌است که زمینه‌های تعالی و عزت روزافزون نظام مقدس اسلامی را فراهم آورد.

ماموستا مجتهدی گفت: به جرأت می‌توان گفت که نظام جمهوری اسلامی ایران تنها نظام مردم‌سالار دینی در جهان بوده و ایرانیان بر خود می‌بالند که در لوای عمل به آموزه‌های قرآنی و مبانی اسلامی می‌توانند نظامی قانونی و مقرراتی مستحکم و منسجم داشته باشند.

وی افزود: 12 فروردین نماد دین‌باوری، عزت‌طلبی و استقلال‌خواهی مردم ولایت‌مدار ایران بوده و این روز مبارک همچون دیگر مناسبت‌های ملی و مذهبی در تاریخ پرافتخار این ملت سرفراز جاودانه خواهد بود.

ماموستا مجتهدی اظهار کرد: حفظ دستاوردهای عظیم نظام مقدس اسلامی و نشر این آرمان‌های والا به دیگر نقاط جهان و نهادینه کردن این مکتب والا در بین جوانان و نسل‌های آینده جامعه وظیفه‌ای متقن و استوار برای همه ایرانیان بوده و باید در این خصوص احساس مسئولیت نمایند.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول