اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

12 فروردین ابهت اسلام عالم‌گیر شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: 12 فروردین به عنوان روز تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران سبب شد تا ابهت اسلام عالم‌گیر شود و همه در برابر عظمت آن تعظیم کنند.

12 فروردین ابهت اسلام عالم‌گیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی بعد از ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز 12 فروردین در خلخال اظهار داشت: ملت ایران با رأی به جمهوری اسلامی در حقیقت دموکراسی همراه با معنویت و حاکمیت دین و اسلام را مورد تاکید قرار داده و بر استمرار آن پافشاری کردند.

وی از این روز به عنوان یوم تجلی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت و غلبه حق بر باطل اعلام کرد و افزود: مردم ایران با رأی قاطع به تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همیشه تومار استبداد و استکبار را به هم پیچیدند و اجازه ندادند حاکمیت دینی و معنوی در این کشور اسیر بازی‌های دموکراسی غرب شود.

عبداللهی شجاعت امام راحل را در تاکید برای برگزاری همه پرسی و تعیین نوع حکومت از سوی مردم ستود و تصریح کرد: این حرکت امام هر چند مخالفان بسیاری داشت اما رهبر بزرگ انقلاب هرگز اجازه نداد حقانیت اراده و نظر مردم بر امور دیگر سایه افکند و یا مسایل دیگر را تحت‌الشعاع قرا دهد و به همین دلیل تاکید کرد با رأی مردم نوع حکومت باید تعیین شود.

این مسئول اضافه کرد: ملت ایران امروز نیز در زمان رهبری مقام عظمای ولایت سعی می‌کنند پیرو خطی باشند که در این مسیر تمام توطئه‌های دشمن یکی پس از دیگری خنثی شده و نقش بر آب می‌شود.

وی بزرگ‌ترین قدرشناسی از انقلاب اسلامی را پشتیبانی مجدد و حضور در صحنه توصیف کرد و ادامه داد: آنهایی که احساس می‌کنند این نظام از پشتوانه مردمی بی‌بهره است چشم کور خود را به راهپیمایی 22 بهمن و یوم انتخابات در ایران بسته‌اند و هرگز نمی‌خواهند پشتیبانی ملت از نظام را مشاهده کنند.

به گزارش فارس، فرماندار خلخال در بخش دیگری از سخنان خود به رفتارهای قلدرمابانه استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: در دوران تعاملات و همزیستی سالم آمریکا و برخی از یاوه‌گویان منطقه‌ای او ماه‌ها است که برای ملت ایران شاخ و شانه می‌کشند در حالی که نمی‌دانند عصر حاکمیت استبداد به سر آمده و دیگر ملت‌ها اسیر زورگویان نیستند.

عبداللهی نمونه‌ای از این تغییر اندیشه‌ها و باورها را حرکت بیداری اسلامی توصیف کرد و گفت: در حالی که ملت ایران در عزمی راسخ سعی می‌کنند در تمام حوزه‌ها به اقتدار واقعی برسند به تبعیت از نظام ما ملت‌های آزادیخواه دنیا علیه استبداد و استکبار به پا خواستند و هرگز نمی‌خواهند اسیر دست فرصت‌طلبان و سودجویان باشند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول