اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زیدون خبر داد

ورود روزانه 8 هزار مهمان نوروزی به منطقه زیدون

خبرگزاری فارس: شهردار زیدون گفت: روزانه بالغ بر 8 هزار مسافر نوروزی وارد زیدون می‌شود.

ورود روزانه 8 هزار مهمان نوروزی به منطقه زیدون

حبیب‌الله کشت‌زر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: زیدون با داشتن مناظر طبیعی، رودخانه پرآب زهره و بقعه متبرک امامزاده اباذر ‌(ع)، هر ساله میزبان مسافران نوروزی بسیاری از سراسر کشور است.

وی افزود: در نوروز امسال نیز روزانه پذیرای 5 تا 8 هزار مهمان نوروزی بوده و پیش‌بینی می‌کنیم در روز سیزده‌بدر، این عدد به 30 هزار نفر نیز برسد.

شهردار زیدون در خصوص امکانات فراهم شده در زیدون برای مسافران نوروزی نیز گفت: در 25 هکتار پارک احداث شده در این منطقه، 100 تخته چادر، 15 اتاق و 16 جمام را در کنار 10 مدرسه شهر و تعدادی از مدارس روستاهای نزدیک را برای رفاه حال مسافران آماده کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: همچنین در پارک‌های منطقه، سه دریاچه قایقرانی برای استفاده کودکان، خانواده‌ها و جوانان، زمین‌های ورزشی فوتبال، بسکتبال، والیبال، وسایل بادی برای کودکان، تلویزیون غول‌پیکر شهری، کالسکه و سیرک را ایجاد کرده تا مهمانان از لحظات خوبی در زیدون برخوردار باشند.

کشت‌زر عنوان کرد: هم‌چنین در ورودی پارک نیز از آب‌نمای زیبایی استفاده کرده‌ایم که در تعدادی از شهرهای کشور وجود داشته و در کل مناطق نیز لوله‌های آب شرب قرار داده‌ایم.

وی در خصوص مسافران این شهر نیز اظهار کرد: اغلب مسافران شب‌ها به زیدون آمده و در آنجا اطراق می‌کنند که این مسافران از شهرها، استان‌های همجوار و حتی استان‌های دوردست کشور هستند.

شهردار زیدون با اشاره به بارندگی‌های اخیر در منطقه نیز گفت: به محض اطلاع از وقوع بارندگی در روزهای آینده، اقدام به خرید پلاستیک‌هایی با عرض زیاد کرده و تمام چادرهای برپا شده را با آنها پوشاندیم تا مشکلی پیش نیاید و در حال حاضر نیز با هر میزان بارندگی، مسافران ما به راحتی در چادرها اقامت داشته و مشکلی نخواهند داشت.

وی در پایان با بیان اینکه 75 نفر از نیروهای شهرداری به صورت شبانه‌روزی در منطقه مشغول

خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی هستند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما توسعه فضاهای موجود در منطقه برای پذیرایی از مسافران نوروزی بیشتر و جلب رضایت آنها بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول