اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

ورود 2.3 میلیون مسافر نوروزی به برازجان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از ورود 2.3 میلیون مسافر نوروزی به برازجان خبر داد.

ورود 2.3 میلیون مسافر نوروزی به برازجان

غلامحسین خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برازجان اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز نهم فروردین ماه بیش از 2.3 میلیون مهمان نوروزی وارد برازجان شده‌اند. 

وی افزود: میزان استقبال گردشگران از شهرستان دشتستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 47 درصد افزایش یافته است.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: تلاش بسیار زیادی برای خدمات‌رسانی بهینه به مهمانان انجام گرفته و به نظر می‌رسد رضایت خاطر بخش عظیمی از مهمانان نوروزی فراهم شده باشد.

خسروی تصریح کرد: باید به منظور رفاه حال شهروندان و میهمانانی که برای گذراندن تعطیلات نوروزی به شهرستان دشتستان سفر می‌کنند از همه ظرفیت‌ها بهره ببریم و برای باقی گذاشتن خاطره‌ای خوش در اذهان آنان بسترهای مناسب را ایجاد کنیم.

وی ضمن ابراز رضایت از فعالیت‌های صورت گرفته به منظور اسکان مناسب میهمانان نوروزی در برازجان اضافه کرد: شهرستان دشتستان هر ساله پذیرای مسافران زیادی است که در این میان اسکان آنان به عنوان یک مسئله مهم همواره مورد توجه است و آموزش و پرورش و شهرداری برازجان تلاش بسیار مطلوبی برای ساماندهی مهمانان داشته‌اند.

فرماندار دشتستان یادآور شد: باید در لحظاتی که هم‌میهنان ما از جای جای ایران برای بهره‌مندی از موهبت‌های الهی به برازجان سفر می‌کنند اعضاء ستاد تسهیلات نوروزی نیز با ارائه خدمات بهینه، روزهایی به‌یادماندنی برای مهمانان عزیز فراهم کنند.

خسروی گفت: دشتستان دارای بیشترین جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است و باید با اطلا‌ع‌رسانی بیشتر زمینه استفاده بیشتر مهمانان از این جاذبه‌ها را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول