اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

اسکان 7 هزار مهمان نوروزی در مدارس استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تاکنون نزدیک به 7 هزار مسافر نوروزی در مدارس استان زنجان اسکان پیدا کرده‌اند.

اسکان 7 هزار مهمان نوروزی در مدارس استان زنجان

امیر نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اسکان فرهنگیان در مدارس هر ساله از سوی آموزش و پرورش و به تبع آن آموزش و پرورش استان زنجان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اسکان فرهنگیان در استان زنجان از روز 26 اسفند سال گذشته آغاز شده است اضافه کرد: پذیرش و اتمام این طرح تا روز 12 فروردین ماه جاری ادامه پیدا می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان اذعان داشت: امسال به علت شرایط جوی به وجود آمده در روزهای پایانی سال گذشته چند روز زودتر آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال 70 مرکز به صورت آماده‌باش در حال پذیرش فرهنگیان هستند ادامه داد: این مراکز معادل با 700 اتاق هستند. اتاق‌های آماده شده در استان زنجان ظرفیت پذیرش 3 هزار تا 3 هزار و 500 نفر در روز را دارند. امسال به صورت میانگین 700 تا 800 نفر در روز در مدارس تجهیز شده از سوی آموزش و پرورش اسکان پیدا می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه تا روز گذشته 6 هزار و 680 فرهنگی در مدارس استان زنجان اسکان پیدا کرده‌اند اضافه کرد: سال گذشته 12 هزار و 600 فرهنگی در مدارس استان زنجان اسکان یافتند.

وی با اشاره به اینکه تعداد فرهنگیان یافته در مدارس استان زنجان در چند روز گذشته از آغاز سال جاری در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است پیش‌بینی کرد: امسال مجموع فرهنگیان اسکان یافته در مدارس استان زنجان بیش از سال گذشته باشد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول