اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر:

ماندگاری مسافران نوروزی استان بوشهر 57 درصد رشد داشته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر گفت: ماندگاری مسافران نوروزی استان بوشهر 57 درصد رشد داشته است.

ماندگاری مسافران نوروزی استان بوشهر 57 درصد رشد داشته است

احمد دشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار کرد: تعداد مهمانان نوروزی استان بوشهر تا دهم فروردین نسبت به مدت مشابه سال گذشته 78 درصد رشد داشته است.

وی افزود: میزان ماندگاری و اقامت مهمانان نوروزی استان بوشهر نیز نسبت به سال گذشته بیش از 57 درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر خاطر نشان کرد: در تمام شهرها و بخش‌های استان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تشکیل شده و از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیشترین خدمات را به مسافران ارائه داده‌ایم.

دشتی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های مختلف در سواحل و پارک‌های بین‌راهی و اجرای برنامه‌های مختلف هنری از جمله برنامه‌هایی است که برای مهمانان نوروزی تدارک دیده‌ایم و این امر در ماندگاری و استقبال مهمانان تاثیرگذار بوده است.

وی یادآور شد: آبپخش و نخلستان‌های انبوه و سر به فلک کشیده این دیار نیز میزبان جمع زیادی از مهمانان نوروزی بوده و امیدوار هستیم این روند تا پایان تعطیلات تداوم داشته باشد.

دشتی گفت: تمام مسئولان و مدیران همکاری مطلوبی با ستاد تسهیلات سفر داشته‌اند و در آبپخش نیز با همکاری شورای اسلامی و شهرداری شاهد خدمات‌رسانی مطلوبی به مهمانان هستیم.

وی افزود: بارندگی‌های چند روز گذشته هوای استان بوشهر را مطلوب کرده و مسافران در هوایی پاکیزه از جاذبه‌های استان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول