اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فناوری اطلاعات خدمات شهری شهرداری اصفهان:

مسافران نوروزی کلیک کنید/اینترنت وای فای میزبان مهمانان نوروزی اصفهان

خبرگزاری فارس: مسئول فناوری اطلاعات معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین بار در کشور سرویس اینترنت وای فای در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت.

مسافران نوروزی کلیک کنید/اینترنت وای فای میزبان مهمانان نوروزی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا طباطبایی با بیان اینکه اینترنت وای فای از زیرمجموعه بلوتوث است و تحت آن ارتباطى با قدرتى بیشتر از خود Bluetooth ایجاد می‌شود، اظهار داشت: پایه ارتباط شبکه اینترنت به صورت بى سیم تاکید می‌کند و همین امر سبب محبوبیت بسیار زیاد آن شده است.

وی افزود: با استفاده از این تکنولوژى به راحتى در مسافرت، هواپیما و یا هتل می‌توان از طریق لب تاب به اینترنت متصل شد.

مسئول فناوری اطلاعات معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه شهرداری اصفهان تمامی تلاش خود را برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی انجام می‌دهد، گفت: به همین دلیل و برای سهولت و راحتی مسافران برای نخستین بار در کشور سرویس اینترنت وای فای به صورت رایگان در اختیار مسافران نوروزی که به اصفهان سفر می‌کنند، قرار گرفت.

وی ادامه داد: مسافران نوروزی با اتصال به این شبکه از طریق تلفن همراه و رایانه همراه (لپ تاپ) می‌توانند به سایت‌های اطلاع رسانی، گردشگری و اسکان دسترسی پیدا کنند.

طباطبایی با بیان اینکه اینترانت وای فای در محل ایستگاه‌های هدایت مسافران نوروزی شهر اصفهان تا شعاع 300 متر قابل استفاده است، یادآور شد: این سرویس تا روز 14 فروردین ماه 91 به مسافران ارائه می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول