اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر چالوس:

هلال احمر چالوس به 7 هزار مهمان نوروزی خدمات داد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر چالوس از مراجعه 7 هزار و 496 نفر طی 10 روز گذشته به طرح راهنمایان نوروزی هلال احمر خبر داد.

هلال احمر چالوس به 7 هزار مهمان نوروزی خدمات داد

علیرضا شیروانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس با اشاره به این موضوع که این روزها چالوس میزبان حضور کم‌سابقه‌ترین مسافران و گردشگران است، اظهار داشت: نیروهای سازمان امور جوانان چالوس در سه طرح راهنمایان مسافران نوروزی برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی با اقداماتی ارزشمند و مطلوب ارایه سرویس می‌دهند.

وی افزود: از 24 اسفند ماه که طرح نوروزی آغاز شد طی 10 روز اول طرح، 7 هزار و 496 نفر به طرح‌های راهنمایان نوروزی چالوس مراجعه داشتند و نیروهای هلال احمر مستقر در این طرح نیز برای خدمات‌رسانی فعالانه وارد شدند. 

شیروانی تصریح کرد: امسال در 10 روز اول طرح‌های راهنمایان مسافران نوروزی 7 هزار و 355 اقلام فرهنگی خوب و محصولات متنوع بین مسافران توزیع شد که رضایت‌مندی و خوشنودی مراجعه‌کنندگان را به همراه داشت.

رئیس جمعیت هلال احمر چالوس خاطرنشان کرد: حدود 600 نقشه شهرستان به مسافران ارایه شد و یکی از نکات جالب که مورد بازدید و علاقه مسافران و مراجعه‌کنندگان بود سفره هفت سین در طرح‌های راهنمای مسافران بوده است.

وی متذکر شد: در این 10 روز 3 هزار و 750 محصول فرهنگی دیگر در قالب روزنامه، مجله، کیف‌های امدادی، نقشه و بروشورهای جهانگردی، کتاب‌های اهدایی کتابخانه عمومی شهرستان، بسته‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و پکیج‌های هلال احمر بین مسافران توزیع شده است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول