اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تهیه بسته فرهنگی اقدامات دولت در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد از تهیه بسته فرهنگی اقدامات دولت در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با دور چهارم سفر دولت خبر داد.

تهیه بسته فرهنگی اقدامات دولت در کهگیلویه و بویراحمد
مسلم رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: همه اقدامات انجام شده دولت نهم و دهم در کهگیلویه و بویراحمد در بسته‌ای فرهنگی آماده می‌شود.
مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه اقدامات ارزنده و انجام شده دولت نهم و دهم و مصوبات سفرهای دور اول، دوم و سوم به این استان در قالب بسته‌ای فرهنگی تبلیغاتی تهیه و در سطح استان و ملی اطلاع‌رسانی می‌شود.
رحیمی ابراز داشت: در طول عمر دولت نهم و دهم اقدامات عظیم و ارزنده‌ای در همه نقاط، شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای این استان انجام شده و یا در دست انجام است و باید به‌نحو شایسته‌ای اطلاع رسانی شوند چرا که بسیاری هستند که سفرهای استانی را کم اهمیت جلوه می‌دهند یا اینکه با توسل به عدم اجرای مصوبات و تعهدات آن سخن پراکنی می‌کنند. 
مدیر شبکه دنا با بیان اینکه یک اکیپ ویژه و توانمند خبری برای تهیه بسته فرهنگی در سطح استان وارد عملیات شده، تاکید کرد: لازم است همه مدیران استانی و مسئولان محلی این گروه مستندساز و گزارشگران خبری را در جمع‌آوری اطلاعات یاری کنند. 
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مدیران باید تلاش کنند تاثیر‌گذاری هدفمندی یارانه‌ها را اطلاع‌رسانی کنند به‌خصوص در این استان که بیش از نصف جمعیت آن روستایی و عشایری هستند و این طرح عظیم ملی و تحول‌ساز توانسته در معیشت و اقتصاد خانوارها بسیار اثر بخش باشد.
رحیمی تاکید کرد: در بخش‌های مختلف صنعت و معدن، مسکن مهر و راه، کشاورزی و آب، گردشگری و طبیعت‌گردی، امور زیربنایی، خدمات، فرهنگی، فضاهای آموزشی و  آموزش عالی و بهداشت و درمان در استان کارهای بزرگی شده که با تهیه بسته فرهنگی به این مسائل به خوبی پرداخته خواهد شد.
وی به موضوع مسکن مهر اشاره کرد و اذعان داشت: دولت در سطح ملی از جمله در این استان در بحث مسکن مهر حرکتی تحول‌‌ساز آغاز کرده و برنامه‌های خود را به خوبی پیش می‌برد که بیش از 24 هزار واحد در دست اجرا دارد و باید به این مهم به نحو شایسته پرداخته شود. 
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول