اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی خبر داد

اعطای بسته‌های فرهنگی انتخابات به کاندیداها

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: برای برگزاری قانونمند انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بسته‌های فرهنگی انتخابات در اختیار داوطلبان نمایندگی قرار می‌گیرد.

اعطای بسته‌های فرهنگی انتخابات به کاندیداها
به گزارش خبرگزاری فارس از خوی به نقل از فرمانداری شهرستان خوی، غلامحسین عماری اظهار داشت: برای آشنایی هر چه بیشتر داوطلبان با مقررات و آیین‌نامه‌های انتخاباتی و همچنین رعایت مسائل اخلاقی، بسته‌های فرهنگی شامل احکام انتخابات، کتاب منشور اخلاقی انتخابات، گزیده‌ای از فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مورد انتخابات و قانون توسعه پنجم کشور در اختیار داوطلبان نمایندگی گذاشته می‌شود.
وی افزود: برای تسهیل در ثبت‌نام داوطلبان، ستاد انتخاباتی شهرستان خوی با تمام امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از صبح شنبه کار خود را آغاز کرده است.
رئیس ستاد انتخابات خوی اضافه کرد: مردم فهیم و ولایت‌مدار این شهرستان با حضور پر شور در انتخابات همانند سال‌های گذشته و با الهام گرفتن از فرمایشات مقام معظم رهبری فردی اصلح و شایسته را انتخاب خواهند کرد.
وی تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی در شهرستان خوی فراهم شده است.
فرماندار خوی اظهار امیدواری کرد که با حضور حداکثری مردم آگاه در پای صندوق‌های رای بار دیگر توطئه‌های دشمنان نظام خنثی می‌شود.
وی با تاکید بر اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: حضور شکوهمند مردم در پای صندوق‌های رای اقتدار نظام در صحنه‌های بین‌المللی را افزایش خواهد داد.
این مسئول با تاکید بر بی‌طرفی مسئولان اجرایی انتخابات اضافه کرد: آنچه برای مسئولان اجرایی اهمیت دارد برگزاری صحیح و سالم انتخابات، امانت‌داری و حراست از آرای مردم است.
فرماندار خوی خطاب به انتخاب‌کنندگان و نامزدهای انتخاباتی مردم گفت: مردم باید مطمئن شوند آن کسی انتخاب خواهد شد که مردم به او رای داده‌اند و هیچ دخل و تصرفی در رای و نظر مردم نخواهد شد.
عماری با اشاره به ترفندهای دشمنان نظام برای مخدوش کردن چهره انتخابات آینده ایران تاکید کرد: به هر اندازه که حضور مردم در انتخابات گسترده‌تر و همراه با آگاهی باشد بر عظمت و اقتدار نظام در صحنه‌های بین‌المللی افزوده می‌شود.
در این انتخابات یک نفر از هر دو حوزه انتخابیه خوی و چایپاره به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابد.
 انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول