اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خبر داد:

توزیع هزار بسته فرهنگی در هیئات مذهبی دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان از توزیع هزار بسته فرهنگی در هیئات مذهبی دشتستان خبر داد.

توزیع هزار بسته فرهنگی در هیئات مذهبی دشتستان
حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: در دهه اول محرم شاهد اجرای برنامه‌های متنوعی در شهرها و روستاهای مختلف دشتستان بودیم و شور حسینی در تمام دشتستان حاکم بود.
وی افزود: در دهه دوم ماه محرم بیش از 150 ویژه‌برنامه عزاداری در دشتستان برگزار می‌شود که انتظار داریم بار دیگر شاهد حضور باشکوه مردم در این مراسمات  باشیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان از توزیع 1000بسته فرهنگی در هیئات مذهبی دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه اول ماه محرم‌الحرام حسینی و به منظور ترویج فرهنگ غنی عاشورا تعداد 1000 بسته فرهنگی میان هیئات مذهبی و دوستداران اهل‌بیت (ع) در سطح شهر توزیع شد. 
محمودی‌نیا اضافه کرد: بسته‌های فرهنگی مزین به نام عاشورا و سخنان گهربار ائمه (ع)، چفیه، شرح دعاهای روزانه و سی‌دی مذهبی هستند که در چند نقطه از شهر توزیع شده و در اختیار علاقه‌مندان و هیئات مذهبی قرار گرفته است.
وی یادآور شد: بیش از 150 مبلغ  در روستاها و شهرهای این شهرستان در امر تبلیغ مشارکت دارند و در دهه دوم محرم و دهه پایانی محرم نیز این امر با شکوه بیشتری ادامه می‌یابد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: مراسمات عزاداری در بیش از 250 مسجد و حسینیه در دشتستان اجرا شد و شاهد نظم و انضباط بسیار خوبی در اجرای برنامه‌های عزاداری بودیم.
محمودی‌نیا بیان کرد: امروز دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هستند و از همه اهرم‌های خود بهره می‌برند و تبلیغات زیادی انجام می‌دهند که برای مقابله با این حرکات باید هوشیار باشیم و راه را بر دشمنان ببندیم.
وی خاطرنشان کرد: انجام برنامه‌های فرهنگی در مراسمات شادی و عزاداری باید به شکل منطقی و صحیح اجرایی شود و باید از علما و صاحب‌نظران در کیفیت بخشیدن به برنامه‌های عزاداری استفاده بیشتری ببریم.
محمودی‌نیا تصریح کرد: دشمن از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی قصد زیر سئوال بردن مقدسات را دارد و باید با ترویج فرهنگ قرآنی نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول