اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز جیرفت خبر داد:

توزیع بسته‌های فرهنگی میان مساجد بین‌راهی جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان جیرفت گفت: بسته‌های فرهنگی و تجهیزات در میان مساجد بین‌راهی شهرستان جیرفت توزیع می‌شود.

توزیع بسته‌های فرهنگی میان مساجد بین‌راهی جیرفت
خداداد امینی‌روش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه نماز را کارخانه انسان‌سازی می‌دانستند، اظهار داشت: نماز درس وحدت، تذکر و یادآوری است و همه این ارزش‌ها در نماز نهفته شده است.
وی افزود: دور دوم نشست‌های دانش‌آموزی و خانواده پیرامون نماز به زودی در این شهرستان برگزار می‌شود.
امینی‌روش تصریح کرد: به همت ستاد اقامه نماز، اداره تبلیغات اسلامی و اداره آموزش و پرورش این شهرستان دور دوم نشست‌های دانش‌آموزی و خانواده با حضور دانش‌آموزان و خانواده‌ها برگزار می‌شود.
وی بیان داشت: در این نشست‌ها اغلب مسائلی مانند آشنایی با نیازهای درونی و شبهات دینی جوانان، ایجاد بستر مناسب برای تقابل فکری با دانش‌آموزان از طریق پرسش و پاسخ مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
امینی‌روش بیان کرد: این نشست‌ها با هماهنگی اداره آموزش و پرورش در مدارس این شهرستان با بهر‌ه‌گیری از افراد مجرب و تأثیرگذار برگزار می‌شود. 
وی با اعلام خبر اجرای طرح صحت قرائت نماز در این شهرستان گفت: این طرح با توجه به فرارسیدن ایام ماه محرم‌الحرام و ضرورت اجرای آن با هماهنگی‌های صورت گرفته با روحانی‌های اعزامی در این ماه در روستاهای پرجمعیت شهرستان برگزار می‌شود.
امینی‌روش خاطرنشان کرد: اجرای این طرح کمک بسیار بزرگی در راستای ترویج فرهنگ صحت قرائت نماز در میان اقشار مختلف مردم است.
وی اذعان کرد: ماه محرم‌الحرام بهترین زمان برای اجرای این طرح است که روحانی‌ها در مناطق اعزامی خود علاوه بر اقامه نماز مسائل مربوط به صحت قرائت نماز را به مردم بازگو ‌کنند.
امینی‌روش عنوان کرد: بسته‌های فرهنگی و تجهیزات در میان مساجد بین‌راهی شهرستان جیرفت توزیع می‌شود.
وی افزود: به همت ستاد اقامه نماز این شهرستان تعدادی بسته فرهنگی از جمله کتاب قرآن، مفاتیح، نهج‌البلاغه، کتاب ادعیه، قالی، مهر، ساعت دیجیتال، محراب، مهر نماز میان مساجد بین‌راهی این شهرستان توزیع شده است.
امینی‌روش با تأکید بر اینکه مساجد بین‌راهی به بسته‌های فرهنگی بیشتری نیاز دارند، تصریح کرد: می‌طلبد مسئولان امر در ستاد اقامه نماز استان به دلیل رضایت مسافران و رفاه حال آنان به این موضوع توجه خاصی داشته باشند و این مساجد را به امکانات بیشتری تجهیز کنند. 
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول