اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان خبر داد:

توزیع بسته‌های فرهنگی بین دانش‌آموزان سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: توسط کاروان سینمای فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی، بسته‌های فرهنگی بین دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود.

توزیع بسته‌های فرهنگی بین دانش‌آموزان سیستان‌وبلوچستان
حجت‌الاسلام عباس دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: هفدهم آبان ماه جاری، کاروان سینمای فرهنگی وزارت ارشاد وارد زاهدان می‌شود.
وی افزود: این کاروان با هدف شناخت هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان وارد زاهدان می‌شود.
مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان بیان کرد: کاروان سینمای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری بنیاد سینمای فارابی وارد زاهدان می‌شود.
دانشی ادامه داد: کاروان سینمای فرهنگی وزارت ارشاد به هشت استان دیگر نیز سفر می‌کند که در این سفرها، بسته‌های فرهنگی شامل کتاب، خودکار و فیلم در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.
وی تصریح کرد: کاروان سینمای فرهنگی در حال حاضر در یکی از مدارس شهرستان خاش حضور دارد و بسته‌های فرهنگی را به صورت رایگان بین دانش‌آموزان توزیع می‌کند.
مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان یادآور شد: این کاروان روز گذشته وارد استان شده و توزیع اقلام فرهنگی در بین دانش‌آموزان ایرانشهری از دیگر برنامه این کاروان بوده است.
دانشی افزود: کاروان سینمای فرهنگی 17 آبان ماه در دو مدرسه از نواحی یک و دو زاهدان اقلام فرهنگی را توزیع و سپس این کاروان به زهک و زابل سفر می‌کند.
وی همچنین از گشایش نمایشگاه کتاب به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در چابهار خبر داد.
مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نمایشگاه کتاب با هدف تشویق مردم به فرهنگ کتابخوانی و دسترسی آسان دانش‌آموزان و دانشجویان به کتاب‌های کمک درسی با حضور نماینده ولی‌فقیه در امور اهل سنت چابهار در ساختمان قدیمی آتش نشانی چابهار گشایش یافت.
دانشی گفت: در این نمایشگاه تعداد هزار و 900 عنوان کتاب در قالب 10 هزار جلد در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه، کتاب‌ها برای عموم با تخفیف 20 درصدی و برای دانش‌آموزان و دانشجویان با تخفیف 30 درصد به فروش می‌رسد.
مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان بیان کرد: کتب قرآنی در نمایشگاه کتاب چابهار با 50 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.
دانشی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب چابهار از امروز آغاز شده و تا پایان روز 28 آبان ماه ادامه دارد، افزود: این نمایشگاه از ساعت هشت صبح تا 23 شب برای بازدید عموم مردم دایر است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول